Miksikähän mä pystyin läskinä syömään vähemmän kun nyt hoikkana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelee

Vieras
Mikä siinä voi olla?

Äsken söin pizzan, lisäksi vielä kerrosaterian :D

Olen vuosi sitten laihuttanut 40kg, sillon ei ollut toivoakaan että oisi voinut syödä nuin paljon kerrallaan, varsinkin kun kohta otan kahvin kanssa berliinin munkin :)

Meni paljon pienempiä määriä.. Johtuuko se sitten siitä että sillon söi epäterveellisesti, usein mutta vähän. ja nyt kun normaalisti syö tervellisesti aika paljon niin mahtuu sitten sitä rasvapaskaruokaakin kilotolkulla?

Mies äskön naureskelei että ei ole totta kun mä kerrosaterian jälkeen tolskasin jääkaapilla että oisko täällä jotain pientä puputettavaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja q:
Onko sulla joku mättöpäivä menossa? :D

No joku ihme juttu tässä nyt kyllä on, eihän tää oo normaalii :D Nyt söin ekaa kertaa vuoteen mitään pikaruokaa ja ei tuu maha täyteen ei. Nooh, katotaan taas vuoden päästä uudelleen :D

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Onko toi pizza oikein pizzerian vai joku kaupan eines pizza?

Ihan pitserian pitsa on.

Ja liikun paljon juu, päivässä pyöräilen 22km ja juoksen 22km.

Tänään saa kyllä vielä normaalin lisäksi ottaa illan zumbassa muutaman extra askeleen :D

Katselin joskus telkkarista jotain hömppäohjelmaa, missä oli syömiskilpailuista ja ahmimiskilpailuista juttua. Ne syömiskilpailujen voittajat, oikein megasyöjät oli kaikki järjestään melko hoikkia. Syy siihen oli kuulemma, että jos on kovin lihava niin vatsaontelossa ja sisäelimissä on rasvaa, mikä estää mahalaukkua laajenemasta tarpeeksi. Tosin he totesivat myös, että harjoitella pitää. Että kai heillä on joku fysiologinen suoja siihen etteivät liho, vaikka harjoittelevat ahmimista :D

Mä pystyn kanssa syömään uskomattomia määriä. Ennen käytiin aika usein ABC:n noutopöydässä(kun oli lähellä) ja sain kyllä silmäilyjä, kun mun lautaseni oli aika ääriään myöten täynnä kaikkea sorttia :p
Samoin mm.pizzabuffassa menee kevyesti 1½isoa pizzaa ja kanansiivet ym päälle.. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiva ois nähdä ennen ja jälkeen kuva..

Meidän taloudessa ei ole yhtä ainutta ennen kuvaa, jossain anoppilan kansiossa saattaa olla salaa näpättyjä.

Sellasta ihra määrää ei kukaan kyllä mielellään tuijota, kuukkelista kun kattoo niin saa aika hyvin osviittaa, kiloja lähtenyt tasan 42. Ja enempää ei saakkaan lähtee :D

Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Mä pystyn kanssa syömään uskomattomia määriä. Ennen käytiin aika usein ABC:n noutopöydässä(kun oli lähellä) ja sain kyllä silmäilyjä, kun mun lautaseni oli aika ääriään myöten täynnä kaikkea sorttia :p
Samoin mm.pizzabuffassa menee kevyesti 1½isoa pizzaa ja kanansiivet ym päälle.. :saint:

Mä kayn kanssa aina lounaalla yhessä semmosessa kotiruoka paikassa, siellä käy paljon raksamiehiä, rekkakuskeja jne.

Osa tullu sen verran tutuiks että ihan joku aika sitten yksi mies tuli kysymään että miten mä voin olla näin pieni ja syödä vähintään samanverran kun he, yleensä enemmänkin :D

Ja enää se syöminen ei edes hävetä kun se ei näy missään :D

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Mulla taas -40kg:n jälkeen ei mahtunu mahaan juuri mitään.. Nyt taas mahtuu ja paljon, kun on tullu 10kg lisää! :D

Wow. Kauan meni ku laihduit, miten?

Meni siinä melkein 2,5v mutta en oikeastaan edes laihduttanut. Vasta viimeiset 10kg dieettasin pois.

sekin voi olla syynä, että painonpudotuksesi jälkeen olet myös kasvattanut lihasmassaasi. lihakset polttavat enemmän kaloreita kuin rasvakudos, eli perusaineenvaihduntasi sekä päivittäinen energiantarpeesi ovat kasvaneet.

Yhteistyössä