miksiköhän mä enää edes yritän? :( (kitinää parisuhteen hiipumisesta )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsyny akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsyny akka

Vieras
ihan sama tuolle miehelle miten meidän niin sanottu parisuhde voi. kun se viettää mieluummin aikansa töissä tai harrastuksissa. joskus antaa kyllä munkin mennä, että saa olla lasten kanssa keskenään, hyvä isä siinä mielessä. mutta tikkua se ei ristiin laita, että tää meidän keskinäinen parisuhde jotenkin kohenisi.

täällä meillä ei enää jutella, puhuta, keskustella mistään. seksiä on hädin tuskin kerran kuussa. en edes muista millon oltais viimeksi istuttu vierekkäin vaikka sohvalla, halittu, pussailtu muutoin kuin sillon kun pitää seksiä saada. jos jostain kumman syystä ollaan illalla yhtäaikaa kotona ja lapset nukkuu, niin mies soittaa kitaraa tai istuu koneella eikä sanaakaan vaihdeta koko iltana.

ei tälle varmaan oo enää mitään tehtävissä, mitä mä turhaan enää edes yritän?

Kauanko olette olleet yhdessä? Me ollaan oltu kohta 12 v ja aika samanmoista on meilläkin. Miehen mielestä meillä menee "ihan hyvin". :p Ehkä siksi, kun ei kuitenkaan riidoissa olla.

Onhan sitä suvantovaiheita suhteessa, mutta rajansa kaikella.

15 vuotta ollaan oltu yhdessä. kerran mies jo suostuikin mun perheneuvola-ehdotukseen. silloin mies käytti reippaasti alkoholia ja kun mä siitä olin aikani huomautellut niin mies sanoi että voisi olla hyvä käydä perheneuvolassa, että minä saisin siellä kuulla olevani vainoharhainen ja nipottava pirtihirmu. mutta ei se sinne sitten oikeasti ollut kuitenkaan lähdössä, kunhan sanoi vaan.