Miksiköhän mä tein niin vaikeeta mun 1v-1v10kk pojan nukkumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miina"

Vieras
Homman nimi siis oli se että n. 1v eteenpäin aina 1v10kk asti
Minä nukutin tuota poikaa ylensä sohvalla eli katselin itse telkkua ja poika touhus,leikki ja lopulta nukahti ylensä nukahti 20.30-21.30 välillä mutta muistan niitäkin kun viä 22.00 pähkäilin että koittas nyt nukahtaa että mä pääsen herkuttelemaan.

Nyt kuukausi takaperin aloin pakostakin nukuttaan poikaa eka omassa sängyssä niin että olin itse vieressä ensimmäinen viikko oli levotonta mutta ei mahdotonta

kun se alko sujuun hyvin niin nyt oon 2vk peitellyt pojan sänkyyn,antanut pusun ja lähtenyt pois huoneesta poika 2v jää sänkyyn,ei poistu ja ylensä nukkumassa jo 19.30 mutta viimeistään 20.00

En vaan tajunnut tätä aikasemmin että se on näin helppoa. Mun oma aikani alkaakin jo 20.00.ihanaa!!

Meillä tuo lapsi keksi juuri 1v 10kk iässä, että nukahtaminen on onkin ihan ok. Siihen saakka oli nukutettu siellä omassa huoneessa kirjoja lukien ja laulellen puolesta tunnista tuntiin joka ip ja ilta. Sitten naps vaan ja tyttö ei halunnutkaan enää selailla kirjoja tai kuunnella lauluja vaan halusi vain peiton päälle ja hyvän yön toivotuksen.

Siis meidän käytöksessä ei muuttunut mikään, ainoastaan lapsen päässä :)

[QUOTE="Joops";26272047]No et oo tosissas.....?! Miten voit kuvitella että lapsi nukahtaa virikkeiden keskelle (lelut, telkkari)?
Kai se nyt viimeseen asti sinnitteleekin hereillä.[/QUOTE]

Omaa laiskuutta oli varmasti mutta loppu hyvin kaikki hyvin.+ siinä oli viä sekin että sitten se veltto väsynyt poika raahattiin vielä kierrerappusissa yläkertaan.

[QUOTE="miina";26271968]Homman nimi siis oli se että n. 1v eteenpäin aina 1v10kk asti
Minä nukutin tuota poikaa ylensä sohvalla eli katselin itse telkkua ja poika touhus,leikki ja lopulta nukahti ylensä nukahti 20.30-21.30 välillä mutta muistan niitäkin kun viä 22.00 pähkäilin että koittas nyt nukahtaa että mä pääsen herkuttelemaan.

Nyt kuukausi takaperin aloin pakostakin nukuttaan poikaa eka omassa sängyssä niin että olin itse vieressä ensimmäinen viikko oli levotonta mutta ei mahdotonta

kun se alko sujuun hyvin niin nyt oon 2vk peitellyt pojan sänkyyn,antanut pusun ja lähtenyt pois huoneesta poika 2v jää sänkyyn,ei poistu ja ylensä nukkumassa jo 19.30 mutta viimeistään 20.00

En vaan tajunnut tätä aikasemmin että se on näin helppoa. Mun oma aikani alkaakin jo 20.00.ihanaa!![/QUOTE]

Ja poika herää aamuisin samaan aikaan (?) kuin ennenkin, vaikka menee yöunille 1-2 h aiemmin kuin ennen?

Yhteistyössä