Miksiköhän saan orgasmin parhaiten kun en ajattele seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelenpä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelenpä vaan

Vieras
Tää siis on ihan asiallinen viesti, ei provo.

Oon tajunnut, että helpoiten tulee jos ajattelen jotain ihan muuta. Vaikkapa luen 2plus palstaa tai hesaria. Tai katon telkkaria. Ja siis masturboin samalla.

Yhdynnässä on tosi vaikea saada, pitäisköhän ehdottaa miehelle, että jospa mä tässä vähän luen samalla? :D

En tajua. Aina kun sanotaa, että pitäis olla rauhallinen tilanne ja keksittyä rauhassa seksiin niin onnistuu paremmin.

Onkos muilal tällaista?

Miten pystyt keskittymään siihen jos luet tai katsot telkkaria samalla? Mulla toimii ihan päinvastoin, musiikkikin voi häiritä keskittymistä. Sitä paitsi se matka siihen orgasmiin on melkein yhtä ihanaa kuin se itse orgasmi :)

En mä muuta keksi, joten kelpaisiko seksi :D

No, ei vaan... siis mä ajattelisin asian niin, että kun keskityt ihan muuhun, niin olet ns. rentona ja kun taas ajattelet seksiä, niin koet suorituspaineita.

joskus tuntuu että siinä vaan on jotain synergiaetuakin. kaveri naureskeli aikanaan että fysiikan luennoilla hänelle selvis että hän on vallan kykeneväinen miettimään kahden sortin fysiikkaa samaan aikaan, kun edessä istuskeli ihanainen komistus.

sikäli voi olla totta tuo stressiteoria, että mulla ainakin käy kuin aloittajalle nimenomaan kun on jotain rasittuneisuutta. silloin on liian ärtyisä ajatellakseen höveleitä.

Yhteistyössä