V
vieras
Vieras
Epäilen olevani raskaana. testiä en ole vielä tehnyt, enkä tee ennekuin olen saanut pohdintani valmiiksi mitä teen jos näyttää plussaa.
Ehkäisystä huolimatta siis on tämmöinen mahdollisuus olemassa. Raskausoireita on.
Ajoitus ei vaan voisi olla huonompi. Olen tällä hetkellä äippälomalla, mutta kun tämä loppuu olen työtön. Miehellä opiskelut kesken, pystyy tekemään töitä vain silloin tällöin. Rahat meillä on tosi tiukilla koko ajan. Asunto ja auto on jo nytkin liian pienet meille, neljäs lapsi olisi rumasti sanottu taloudellinen katastrofi.
Minulla ei siis henk.koht. ole mitään lapsia tai niiden saamista vastaan, mutta nyt ei vaan olisi todellakaan sopiva aika.
Ehkäisystä huolimatta siis on tämmöinen mahdollisuus olemassa. Raskausoireita on.
Ajoitus ei vaan voisi olla huonompi. Olen tällä hetkellä äippälomalla, mutta kun tämä loppuu olen työtön. Miehellä opiskelut kesken, pystyy tekemään töitä vain silloin tällöin. Rahat meillä on tosi tiukilla koko ajan. Asunto ja auto on jo nytkin liian pienet meille, neljäs lapsi olisi rumasti sanottu taloudellinen katastrofi.
Minulla ei siis henk.koht. ole mitään lapsia tai niiden saamista vastaan, mutta nyt ei vaan olisi todellakaan sopiva aika.