Mila

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miilia

Vieras
Mitä mieltä nimestä Mila? Tiedätkö/tunnetko sen nimisiä? Itse en tiedä ketään Mila nimistä, joten ei kai kauhean yleinen ole? Kovasti tykästynyt tuohon nimeen. :)

On se nykysin hirmu yleinen, mutta ei aikoinaan. Mun koulussa oli Mila-niminen tyttö, nyt jotain 25-vuotias ja oli kyllä sillon harvinainen nimi, ainut jonka tunsin.

Mitä mieltä nimestä Mila? Tiedätkö/tunnetko sen nimisiä? Itse en tiedä ketään Mila nimistä, joten ei kai kauhean yleinen ole? Kovasti tykästynyt tuohon nimeen. :)

No kiva jos joku tuntee mukavia nimenhaltijoita. Itselleni on osunut hyvin itsekäs ja narsistinen nainen. Surullista mutta totta ja painajainen.

Mila nimenä on lyhenne venäläisestä Ludmilasta. Ei kovin yleinen vielä Suomessa. Myös versio Miila on käytössä.
Muissa kielissä nimellä voi olla toisenlaisia merkityksiä, kuten brit Mila, ympärileikkaus, "pahan nahan poistaminen".

Kannattaa yleensäkin nimissä tarkistaa myös ettei toisessa kielessä nimen merkitys ole kirosana tai eroottissävytteinen, niin ei tule lapselle ongelmia nyöhemmin, kun nykyään ollaan Suomessakin niin kansainvälisiä.

Yhteistyössä