Miljoona euroa ja Suomi saisi Mika Aaltolasta tasavallan presidentin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"En aio olla ehdolla tulevissa vaaleissa oli kyseessä eduskunta- tai presidentinvaalit. Elämässä muutakin, perhe, työ ja tutkimus. Ehkäpä jonain päivänä politiikka kiinnostaa. Ei minulla ole tietääkseni mitään politiikkakieltoakaan. Ilmoitan kyllä jos aikomukset muuttuisivat."

Aika selvästi minusta sanoo, että ei (ainakaan nyt) kiinnosta.

Aika tavanomainen rahoituskampanjaruikutus?

Ai, noinko ne presidentit valitaan? Olen aina luullut, että kansa saa äänestää ja päättää.
Väärin luultu. Jos jokin taho tai tahot antavat Aaltolalle miljoonia euroja vaalikampanjaan ja media alkaa puhumaan Aaltolan puolesta, niin sitten Aaltolasta tulee pressa: kansa luulee päättäneensä kenestä tulee pressa, mut se olikin ne tahot jotka antoivat miljoonia ja mediatalot.

Globalisti Niinistön tilalle halutaan myös globalisti niin hyvin todennäköistä että Aaltola valitaan virkaan. Suomessa tällä hetkellä paha tilanne kun oppositio puuttuu käytännössä kokonaan.

Valtamedia päättää kenestä tulee presidentti, jos valtamedia saa ohjeet Aaltolasta niin silloin Aaltolasta tulee presidentti.
Sopii minulle mainiosti. Käsittääkseni pressan työ on seremoniavirka.
Mika olisi siihen tehtävään passeli kaikin puolin.
Hänessä yhdistyvät kaikki hyvän ihmisen ominaisuudet.
Ei hänen tarvitse huolehtia kampanjarahoista, joka on täysin turha.
Olen katsonut ja kuunnellut hänen tv-lähetyksiä ja lukenut haastatteluja vatsani pulleaksi. Mika voi olla ihan hyvin uutispimennossa vaalien loppusuoralle asti. Muistan takuuvarmasti, että hän on parasta presidenttiainesta vaikka maailmassa olisi jo rauha ja ihmisillä hyvä tahto.

Sopii minulle mainiosti. Käsittääkseni pressan työ on seremoniavirka.
Mika olisi siihen tehtävään passeli kaikin puolin.
Hänessä yhdistyvät kaikki hyvän ihmisen ominaisuudet.
Ei hänen tarvitse huolehtia kampanjarahoista, joka on täysin turha.
Olen katsonut ja kuunnellut hänen tv-lähetyksiä ja lukenut haastatteluja vatsani pulleaksi. Mika voi olla ihan hyvin uutispimennossa vaalien loppusuoralle asti. Muistan takuuvarmasti, että hän on parasta presidenttiainesta vaikka maailmassa olisi jo rauha ja ihmisillä hyvä tahto.
Sinua ei yhtään haittaa Aaltolan valehtelu Ukrainan sotaan liittyen?

Zekoilet taas :o

Ruikuttaa rahoitusta vaikkei edes ole lähdössä kisaan 😆
Lähtee jos joku maksaa miltsin, sitähän tuossa just ruikuttaa.

En kyllä tiiä riittääkö miltsi. Ihmiset alkaa heräilemään sotapsykoosista.
Nato on ainoa Aaltolan valtti.

Presidentiltä toivoo vankkaa kokemusta politiikasta sekä todella vankkaa kokemusta ulkopolitiikasta.

Zekoilet taas :o

Ruikuttaa rahoitusta vaikkei edes ole lähdössä kisaan 😆
”Mika Aaltola kertoo ehdon, jonka täyttyessä hän pyrkii presidentiksi
Ulkopoliittisen instituutin johtaja Mika Aaltola lähtee presidentinvaaleihin, jos hänen kannatuksensa nousee 70 prosenttiin.”

Yhteistyössä