Millä äkkiä rahaa esim kirpparilta tai huutonetistä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Mikä menee hyvin kaupaksi, vaikkapa huutonetissä? Kannattaako esim omia vaatteita tai lasten vaatteita myydä pakettina vai miten? Tarvisin äkkiä rahaa vähän... (tai no vähän, muutaman satasen)

tai jos sulla on joku harvinaisempi muumimuki, vaikka se mustavalkoinen, laitat osta heti 350 ni varmasti menee, kun niitten arvo menee jossain 500 ainakin normaalisti

Niin ei varmaan montaa satasta saakaan äkkiä, mutta tarve on sille. Joka euro tulee silti tarpeeseen. Omistan yhden mustavalkoisen muumimukin, mutta mistäs tiedän onko se arvokas...

muumipeikko unelmoi muki on harvinainen . googleta se esim, tai sit noita 90 luvun mukeja jos sattuu olemaan.

Toinen mustavalkoinen on seikkailu, se ei ole kovin arvokas kun myydään vielä.

[QUOTE="sap";23987644]saat kyllä aika paljon myydä omaisuuttas että kirpparilla muutaman satkun hankit..[/QUOTE]

Minä sain lähemmäs kolmesataa käteen sen jälkeen kun kahden viikon pöytämaksu oli maksettu.

Olen 25-vuotias nainen ja myin siis omia vaatteita, käyttämättömiä kenkiä (virheostoksia nettikaupoista), vuoden sisään ilmestyneitä lehtiä (laidasta laitaan), uudehkoja kirjoja, leluja (hyväkuntoisia Barbie-nukkeja useamman kappaleen ja muita) ja sisustustavaraa.
Vaatteet ei mitään kummoisia merkkejä, ihan perus H&M, Only jne.

Pöydän pidin todella siistinä, kävin keräämässä muiden roinat ja tyhjät henkarit lähes päivittäin.
Kaikki vaatteet puhtaita, ehjiä ja ripustimilla esillä tangossa, pöydän varasin tavaroille. Järjestelin tavarat aina kun siellä kävin ja vein lisää sitä mukaa kun meni, eli ei kaikkia vuoreksi.

Hinnat pidin kohtuullisena, en tainnut myydä mitään yli kympillä.

Mä sain kirpparilta kuudessä päivässä yli 500 euroa! Paljon oli hyvää lastenvaatetta ja muutamia äippävaatteita. Ja kuopiossa oli pöytä. Olin tyytyväinen :)