Millä helpottaa tätä loppuraskauden olotilaa...kaikki yhress rutisemaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamizuukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamizuukkeli

Aktiivinen jäsen
13.02.2006
1 709
0
36
Vaikein raskauteni näistä kolmesta vai tuntuuko vain siltä nyt :saint: .
..eikun oikeasti vaikein.

Vähän vajaa kolme viikkoa sitten lääkäri sanoi että pian syntyy, onneksi ei syntynyt.Eikä kai vieläkään tarvis mutta olo on niin heikko jo (nyt siis rv 35+0)

Kanavat olivat siis hävinneet jo rv 32 jonka takia lepoon, joskin turhaan se lääkäri mua mihkään vuodelepoon passitti kun koko ajan on niin huono olo ettei voi edes seistä, vartti taitaa olla pisin aika kuukauteen minkä olen tolpillani pysynyt.

Supistaa ja kipeesti epäsäännöllisen säännöllisesti, kuitenkin joka päivä

Oksettaa, vatta toimii liiankin hyvin, vauvan pää on tosi alhaalla ja painaa alas luoden välillä kamalan paineen, valkovuoto senkun lisääntyy, mistä sitä sitten ikinä riittäneekin...jne...jne...Olen ihan täynnä makaamista olen yrittänyt juoda vettä ja olla pihalla ja kun kaikki paineet ja hb:t on kunnossa...mä haluan takasin toiminta kuntoon, mä en jaksa maata missään sängyssä ja haluan taas olla näille lapsilleni kunnon äiti, se oikea minä...

Ja kun mietin että kakkosesta siivosin saunaa sun muuta vielä laskettuna päivänä niin tää on oikeesti ihan jotain :headwall: :headwall: :headwall: ...
Ja lohtuako sitten luo se että ihmiset sanoo että ei enää kauaa, no kuitenkin ehkä vielä 7 viikkoa niin kyllä se aika paljolta tuntuu jos olo jatkuu tämmösenä.

oma napa B)

Joo, täällä tää toinen raskaus kanssa paljon hankalampi kun eka (ei tosin yhtä paha kun sulla).

Liitoskivut on ollut ihan tajuttoman tuskasia parin viime viikon ajan. Ei pystyis kävelemään, mutta esikoinen on pakko hoitaa ja koirakin lenkitettävä. Yöllä ei saa nukuttua kun klo 00-03 välillä ja harjotussupistuksia riittää. Koska mitään konkreettista tuolla alapäässä ei oo tapahtunut, tää raskaus menee varmasti 2 viikkoa yliaikaseks :kieh: Ekassa raskaudessa tein 10 km lenkkejä vielä viikkoa ennen laskettua-aikaa. Nyt hyvä kun pystyy lähikauppaan kävelemään.

No, eiköhän kaikki oo kuitenkin tän vaivan arvosta!

Ai niin ja rv 36+1 menossa.

Mulla on kolmas raskaus menossa viikoilla 40+3 ei ole vaikein (toisen kohalla oksensin koko ajan) mutta kyl tässä alkaa oleen niin hiivatin kypsä. Ensin joutu oleen vuodelevossa, sitten ei pystyny tekeen mitään ja nyt ei tapahdu mitään :headwall:

mä yhdyn natinaan!
Pää kiinni ja alhaalla, paikat uki molemmistapäistään, ja lyhentyny.
mittää ei saa tehdä, missään ei saa käydä.
Liitokset niin helvatan kipeet että kävelee ku ois paskat housussa. yöllä kun koittaa kylkeä kääntää niin välillä itkuks menee.
kolmesti oon käyny hakemassa supistuksia estävää.
lääkäreiden ja kätilöiden suurin huoli on etten ehdi sairaalaan asti synnyttämään.
Hb ei nouse vaikka mitä tekis.
juu raskaus on normaaliolotila, mutta se ei ole kun saa nostaa jääkaapista leivän ja maidon yhtäaikaa, ei muuta. leipää ei saa leikata, kasviksista nyt puhumattakaan.
20h/vrk pitäs vähintään maata.

Viikot nyt siis 31+2

juu tää makaaminen ja huono olo on ehkä pahinta ja nyt sitä tajuaa kuinka helpolla sitä oikeesti pääsi aikasemmissa kun pysty tekeen ja olo oli "normaali". Olo on huono fyysisesti näiden takia ja henkisesti rupee jo ahdistaan kun ei pysty tekeen mitään...huoh...Mä olen nimennyt tän jo pitkittyneeks synnytykseks...koska kaikki oireet viittaa että tulee mutta ehei en usko että syntyy ja olen ihan varma että yli menee ja missä kunnossa sitä sitten on, pää varmaan ihan hajalla...

Yhteistyössä