Millä hoidatte kivuliaat kuukautiset??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MustaKissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MustaKissa

Uusi jäsen
12.07.2012
8
0
1
Itse otan 2x500mg panadolia mutta se ei oikein tahdo riittää kaksi ensimmäistä vuoto päivää. Tulehduskipulääkkeille olen allerginen. Panacod ei myöskään sovi.

Mirena kierukkaa ja e-pillereitä on ehdotettu avuksi... Mutta en ole kovin suuri hormonien ystävä... : /

Mulla oli 27v asti yhtä helvettiä nuo menkat. 6päivää vuoti aamusta iltaan kun seula, ja kivut oli pää, maha, ja selkä kipeenä, ja anemian tuntemusta kun paketillinen meni särkylääkettä, ja heti piti aina ottaa, ja yölläkin piti Raimbowin jättisidettä vaihtaa kun pyörii unissaan varmaan 3 parhaimmillaan. Siteitä meni pahimmilaan 4pkt 6pvässä että sillon päätin että minipillerit on pakko saada neuvolasta. Ne myöskin sain, ja ei ne ees näkyvästi painoo nosta, ja mieluummin maksan 3kk pilleri satsista sen 35e, kun aina oon lääketokkurassa, ja lääkärit ei jatkuvaan näyttöön rupee määräämään vahvempaa Buranaa.
Se on yhtä hulluutta kun et ehi kotia kävellä niin koskee mahaan sikana, ja vuotaa jatkuvaan monta päivää. Ei kannata sinunkaan kärsiä turhan takia siis. :)

Siis tarkotan että mulla alko jo 10v menkat ja sinne 27v asti kestin tuota rättirallia ja kamalia kouristuskipuja. En tiiä mitä Endometrioosia tms se on sitten, mutta ei sitä enää oo kaivannutkaan.