Millä kantapäät pehmeiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marza1970
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itselläni schollin kantapäävoide kyllä auttaa. Tai siis sitä sitten täytyy säännöllisesti laittaa. Ikävä puoli voiteessa on se, että lattia tahtoo rasvantua,,,
Rautaraspia piti käyttää kesäkauden alussa

juu kaikkia voiteita oon käyttänyt ja ostin just jotain tosi rasvaista voidetta jota apteekissa suositeltiin mietin vaan että miten toisilla on vuodenajasta toiseen aina kantapäät kuin vauvan peppu ..siis niin sileät ja pehmeät ja vaikka mitä tekee niin itsellä halkeilee ja on niin pirun kipeetkin,joskus ihan on menny niin halki että tihrustaa verta ja sepä vasta pirullinen tunne :'(

juu kaikkia voiteita oon käyttänyt ja ostin just jotain tosi rasvaista voidetta jota apteekissa suositeltiin mietin vaan että miten toisilla on vuodenajasta toiseen aina kantapäät kuin vauvan peppu ..siis niin sileät ja pehmeät ja vaikka mitä tekee niin itsellä halkeilee ja on niin pirun kipeetkin,joskus ihan on menny niin halki että tihrustaa verta ja sepä vasta pirullinen tunne :'(

Kävisikö toiset jalkahoidoissa?

En ole itse kokeillut, mutta jostain luin, että banaani pehmittäisi kuivuneita kantapäitä. Se banaanin tärkkeys hellii ihoa. Onpahan ainakin halpa kokeilla, vaikkei toimisi. ;)

Kunnon jalkahoito ammattilaisella ja sen jälkeen ylläpitona viikottainen jalkakylpy ja suihkun jälkeen rasvaa ja sukat jalkaan. Mulla ei tuokaan toimi koko vuotta,pari kertaa vuodessa käyn jalat hoidattamassa kuntoon eikä ne silti ole kun vauvanpylly.

Onko muka jollain aikuisella naisella oikeasti pehmeät kantapäät?

mun parhaalla kaverilla on tosi sileät kantapäät ja siinä sitten ihmettelin kun itsellä aivan hirveet ei hän kuulema tee niille mitään joten kyllä niitä ihmisiä joilla on pehmeät kantapäät on varmaan suomessa muitakin :)
sama mun miehellä,ei mitään kovettumia kantapohjissa :|
en tiiä kyllä se sitten kun talvi tulee niin koittaa se aika kun mullakin ...huoh

kyllä tuo runsas rasvaaminen on hyväksi kantapäille ja onhan se ällö tunne laittaa toki sukat jalkaan mutta oikeestaan pakko kun ei voi muuten tallustaa pitkin huoneistoa jos on paljon rasvaa jalkapohjissa.
itse tosiaan laitan joskus yöksi paljon rasvaa ja sitten sukat

Aikoinaan reumapolin lääkäri ihmetteli, miten mun jalkani ovat kuin vauvan peppu. Mun jalkojen kotihoito on:
- kerran viikossa lämmin (ei kuuma) jalkakylpy, veden sekaan oliiviöljyä tai muuta ruokaöljyä)
- tarvittaessa kevyt raspaus (ei joka viikko, koska liika raspaaminenkaan ei ole hyväksi)
- jalkojen huuhtelu jalkakylvyn jälkeen ja huolellinen kuivaus
- jalkoihin Lemon Juice & Glyserine -käsivoidetta
- puhtaat puuvaillasukat yöksi jalkaan

• Tykkää
Reactions: Marza1970

Yhteistyössä