Millä kosteuttaa luonnonkiharia hiuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

J.

Vieras
Hiukset on kuivat, ihan hamppusen näköiset ja todella kiharat, joten suoristan n. 2krt/vko. Tiedän, ettei suoristus ole hyväksi hiuksille mutta ottaisin mielelläni vastaan vinkkejä, millä voisi yrittää ravita ja kosteuttaa hiuksia niin että näyttäisivät edes vähän kivemmilta. Suoristettunakin ovat kuivan ja huonon näköiset, latvat leikkaan säännöllisesti.

Mä oon niiin kateellinen kaikille joilla on kauniit ja kiiltävät hiukset, auttakaa mua parantamaan omiani! :)

paras kiharasuihka, aivan ylivertainen oikeastaan on goldwellin curly twist!!! kokeile!! sopii mun tyttärien hiuksiin täydellisesti!! =) ja voit uskoa et meil on kokeiltu aivan jokaista tököttiä mitä kampaamoista ja marketeistakin saa.. saman sarjan shampoo myös käytössä ja kosteuttavat ampullit meillä... =)

Oon siis kokeillut aika monia kampaamotuotteita, viimeks mulla oli tigin tuotteita ja sitä ennen redkeniä mut mitään eroa ei oo hiuksiin saatu. Mietinkin et olisko jotain luonnonmukaista hiustenhoitokeinoa? Tyyliin jotain itsetehtyjä hiusnaamioita tms?

Vois tosiaan tota curly twistiä hakea kokeiltavaksil, kiitos vinkistä!

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Kampaamosta shampoot ja hoitsikat kuiville/ kiharoille hiuksille.

Kosteuttavia naamioita hiuksiin.

Lopeta se suoristaminen, kiharat hiukset on ihanat!

suoristaminen on ollut vähän pakko, kun kiharat on olleet niin huonokuntoiset ja pörröiset et näytän aina jotenki sotkuselta :( Ja mulle ei oo mitään pienet laineet vaan ihan hirvee pehko, pientä kiharaa ja paljon, silti hiukset tosi ohuet ja hauraat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oon siis kokeillut aika monia kampaamotuotteita, viimeks mulla oli tigin tuotteita ja sitä ennen redkeniä mut mitään eroa ei oo hiuksiin saatu. Mietinkin et olisko jotain luonnonmukaista hiustenhoitokeinoa? Tyyliin jotain itsetehtyjä hiusnaamioita tms?

Vois tosiaan tota curly twistiä hakea kokeiltavaksil, kiitos vinkistä!

suosittelen lämpimästi! ja siis mitään rasvaista kuivan hiuksen hoitoainettahan ei kiharalle kannata laittaa, se vaan tekee hennosta hiuksesta raskaan.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Leikkauta 2-3cm pois niin hiukset näytävät paremmalle. Jos on pitkä aika kun on viimeksi leikattu.

leikkautan säännöllisesti sentin pari pois, vähän aikaa sitten lähti n. 6 cm kun oli alkanut kertyä vähän liikaa huonokuntoista hiusta. Pitkät, kiiltävät hiukset on kuitenkin haaveissa.

Yhteistyössä