millä kuriin punaisuus ja kiilto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 30v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

30v

Vieras
minulla coperosa iho. kun meikkaa ja peittää punaisuuden niin miks ihmeessä naama on parin tunnin jälkeen taas ihan punainen?? ärsyttää kun posket ja nenä ihan kirkuvan punainen.
iho on kuiva ja alkaa nenästä, poskilta ja otsalta nopeasti kiiltämään. nyt käyttänyt tehokosteuttavaa kasvovoidetta ja meikinalusvoidetta joka ehkäisee kiiltelyä mut ei tunnu apua olevan.....

millä ihmeellä saa tuon punaisuuden ja kiiltelyn kuriin?? miks punaisuus paistaa läpi muutaman tunnin päästä? pitääkö vetää paperipussi päähän...

lumenella on ainakin semmosta vihreen väristä voidetta joka on tarkotettu couperosan punaisuuden estämiseksi:) meidän mamma ainaki käyttää sitä ja on sanonu että hyvä on!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:
lumenella on ainakin semmosta vihreen väristä voidetta joka on tarkotettu couperosan punaisuuden estämiseksi:) meidän mamma ainaki käyttää sitä ja on sanonu että hyvä on!

mulla on punaisuuden neutralisoija käytössä. mutta ongelma on juuri se ettei se toimi kuin sen pari tuntia. eikä lisää oikeen voi kesken päivän laittaa kun sitten on hirmuinen pakkeli kerros sitä meikkiä jos koko ajan lisää laittaa....

vedä pussi päähän vaan reippaasti, niin on hieno, yhtenäinen (ruskea?) värisävy tosiaan, kuten meikkivoidetta käyttävällä ikään.
ja muista silmän, ja suun reiät.

Itse töpöttelen tuota max factorin pan stickiä paikallisesti ja häivyttäen, niin ei tarvi m-voidetta käyttää naamalle. On ikivanha tuote, mutta kätevä mukaanotettava puikko.

T-alue on yleisimmin se killtävä osa, siihen löytyy omat voiteet. Mä olen käyttänyt Clarinsin tuotteita. Nimeä en muista.
Toimii hyvin.
Joe Bascolta mä olen käyttänyt sellaista meikkivoiteen alla "meikkivoidetta" joka poistaa punasuutta. Ja sitten noi Joa Blascon meikkivoiteet jo itsessään sisältävät niin paljon pigmenttiä että peittävät punaisuuden poskilta ym todella hyvin. Ja pysyy kunhan tekee pohjatyöt ja viimeistelyn huolella. (siis ei mitään meikkitaitelijan juttuja vaan että puhdas iho ja sopiva voide ja jotain puuteria päälle. )

Alkuperäinen kirjoittaja miemamma:
mä kans käytän tota lumenen voidetta, on pikkuisessa littanassa purkissa ja todella hyvä! ei tarvi mitään meikkivoiteita lisäks ees.

mulla just tuo nyt kokeilussa, laitan meikinalusvoiteen sitten paikallisesti tuota punaisuutta häivyttämään ja sitten peitevoiteella peitän tummat silmänaluset ja laitan vaan puuterin. mut silti iho punainen ja kiiltää parin tunnin päästä. kokeiltu myös plascon vastaava tuote eikä sekään ole sen parempi.

missä oikeesti vika

Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
T-alue on yleisimmin se killtävä osa, siihen löytyy omat voiteet. Mä olen käyttänyt Clarinsin tuotteita. Nimeä en muista.
Toimii hyvin.
Joe Bascolta mä olen käyttänyt sellaista meikkivoiteen alla "meikkivoidetta" joka poistaa punasuutta. Ja sitten noi Joa Blascon meikkivoiteet jo itsessään sisältävät niin paljon pigmenttiä että peittävät punaisuuden poskilta ym todella hyvin. Ja pysyy kunhan tekee pohjatyöt ja viimeistelyn huolella. (siis ei mitään meikkitaitelijan juttuja vaan että puhdas iho ja sopiva voide ja jotain puuteria päälle. )

plascot kokeiltu meikkivoiteesta alkaen eikä ole ollenkaan hyvä, kuivattaa kauheasti ihoa eikä kestä ollenkaan....

oikeesti apua tähän. kaupat ja apteekit suosittelee omaa tuotettaan jonka muka pitäs toimia mut kun ei toimi. kosmetologeilla sama vika. oon ihan turhautunut tämän asian kanssa

jos kokeilisit tuota mf pan stickiä sitten. Siinä on järisyttävä määrä pigmenttiä, ja ohuelti laitan sitä sormenpäällä töpötellen. Myös kauheaan syntiin sorrun ja laitan sitä ihan pikkuriikkisen silmän sisänurkkaan mustaa peittämään. (ei ole concealer, joten ei varmaan oo tarkoitettu.)

jos teet virheostoksen, ei ole suuri vahinko - noin 10 e luokkaa maksaa ehkä.
Ja käy sitten ehkä näppylöiden peittämiseen kuitenkin :)
Muuten samoilla linjoilla näiden kanssa, jotka ei usko couperoosan hoitoon, että tuotteet tehoaisi.
Ainoa mikä tehoaa pessimistin couperoosaan on kyllä se peittäminen

Alkuperäinen kirjoittaja samat ongelmat:
jos kokeilisit tuota mf pan stickiä sitten. Siinä on järisyttävä määrä pigmenttiä, ja ohuelti laitan sitä sormenpäällä töpötellen. Myös kauheaan syntiin sorrun ja laitan sitä ihan pikkuriikkisen silmän sisänurkkaan mustaa peittämään. (ei ole concealer, joten ei varmaan oo tarkoitettu.)

jos teet virheostoksen, ei ole suuri vahinko - noin 10 e luokkaa maksaa ehkä.
Ja käy sitten ehkä näppylöiden peittämiseen kuitenkin :)
Muuten samoilla linjoilla näiden kanssa, jotka ei usko couperoosan hoitoon, että tuotteet tehoaisi.
Ainoa mikä tehoaa pessimistin couperoosaan on kyllä se peittäminen

kun oiskin pessimisti. mut ongelma todellinen. kaikki peittää pari tuntia ja sittten iho taas ihan punainen, miksi? laitaako muut lisää voidetta??

pahaa pelkään että ei parempia ratkaisuja ole olemassa kuin mitä ylh. esitetty :(
siis että näitä on todella lisättävä päivän mittaan.

Sitten en tiedä, jos hyvä primer-eli pohjustusvoide alla. Ainoa idea joka vielä tuli mieleen: käy kosmetologilla. Sieltä saat parhaat ja uusimmat vinkit tohon peittämispuoleen.
Ja onhan sitten laserointi tietenkin, ihotautilääkärin kautta jos lähtee ongelmaa hoitamaan.

Suosittelen lämmöllä tutustumaan JoeBlascon meikkivoiteisiin ja peiteväreihin (mm.RedNeutaliser). Kannattaa rohkeasti pyytää myyjältä apua, Blascon tuotteet testataan aina asiakkaan kasvoille oikean sävytn löytymiseksi. Meikkivoiteet ja peiteaineet sisältävät runsaasti pigmettejä, kestävät siistinä koko päivän eivätkä ole elänkokeilla testattuja.Jokaisen pennin arvoinen sijoitus.

Alkuperäinen kirjoittaja Herra47:
Suosittelen lämmöllä tutustumaan JoeBlascon meikkivoiteisiin ja peiteväreihin (mm.RedNeutaliser). Kannattaa rohkeasti pyytää myyjältä apua, Blascon tuotteet testataan aina asiakkaan kasvoille oikean sävytn löytymiseksi. Meikkivoiteet ja peiteaineet sisältävät runsaasti pigmettejä, kestävät siistinä koko päivän eivätkä ole elänkokeilla testattuja.Jokaisen pennin arvoinen sijoitus.

mä olen kokeillu meikkivoidetta ja tuota punaisuuden neutralisoijaa. mut iho niin kuiva et jää kauheina kasoina ihoon vaikka laittas kuinka vähän.

Mulla ihan samaa ongelmaa. Olen kokeillut lumenen tuotteetkin, mutta en ole niistä apua saanut kuin tunniksi pariksi. Lisäksi loppupäivästä naama näyttää pakkelivuorelta, kun puuteria on joutunut lisäämään vähän väliä.
Mutta sitten löysin ihanan tuotteen, joka on pelastanut mun päivät. Grimasin make up-nappi! On todella edullinen, oisko ollut kympin luokkaa ja todella peittää punaisuuden! Ja pysyy! Tilasin myös Grimasin meikinalusvoidetta, mutta mulla se ei toiminut. Paras meikinalusvoiteista on tähän mennessä ollut Lumenen tuote. Sitä siis pohjalle, sitten Grimasia päälle, sekä Grimasin irtopuuteri ja meikki kestää kauniina koko päivän. Ehkä kerran päivässä lisään puuteria, kun t-alue kiiltää. Tai vessassa käydessäni painelen käsipaperilla varovasti t-alueen, jolloin rasva jää siihen ja kiilto katoaa.

Tuo Grimasin meikkivoide on tosi runsaspigmenttistä, sitä tarvitaan vaan tosi vähän, ja silti ero on ihan silminnnähtävä. Ja parasta kaikessa, näyttää kuin ei olisi meikkiä ollenkaan, vaan normaali, kaunis, tasaisen värinen iho! Pahimpiin kohtiin töpöttelen vielä sormenpäällä vähän lisää tuota meikkivoidetta, niin viimeisetkin tummat läntit ja punaiset kohdat katoaa tyystin. Voin ehdottomasti suositella. Ja nimenomaan värisävyä J ..jotain.. oliivi tais olla värisävy. Mulla siis käytössä se nappimainen meikkivoide, ei nestemäinen. Nappi on pienehkö, mutta todella todella riittoisa. Lisäksi se irtopuuteri, on todella huomaamaton ja toimiva.

Yhteistyössä