Millä lantio piennemäksi ? Mitä oikein on tapahtunut mun kropalle ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Himpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Himpula

Vieras
Voi kauhistus mitä mun kropalle on oikein puolessa vuodessa tapahtunut ??
Yritin laittaa vanhoja farkkuja päälle mitkä meni vielä 6kk sitten hyvin päälle ja nyt ei mee sit millään. Voi juma kun ketuttaa.

Oon nyt 3 vko käynyt 2 kertaa vikossa spinnigissä ja joka päivä teen vatsoja kotona eli mitäs muuta voisi tehdä.

Ruokaa on myös kevennetty pari kertaa viikossa keittoa yks salaattipäivä ja muutenkin kevyttä. Kerran viikossa herkkupäivä. (suklaasta en luovu :) )

Pituutta mulla on 167 ja painoa 57kg eli ei nyt liikaa mut oikeesti maha pömpöttää ja reidet on kun tukit ja lantio pursuu voi yäk.

Eli oliskos hyviä neuvoja ??
Miten ihminen voi plörähtää näin nopeeta ?
Imetyksen just 6kk sitten lopeti ja siiderikin kesällä maistu + muut herkut mut kumminkin apuva ei näin sais käydä....

Punttisalilla saat itseäsi pienempään kasaan. Rohkeasti vaan painoilla treenaamaan jos mahdollista. Ne lihakset ei tosiaankaan kasva äkillisesti liian isoiksi :) Tsemppiä, mulla sama projekti menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja JOO:
TOSI LÄSKI OOT.
BLAAA IHANKO MAKKARAT PURSUU HAAHAAAH...USKO UNELMIIS
en väittänyt et oon läski,mutta juu masulla on makkara ja kyl se farkuista pursuu ja musta se ei nätti näky ole.
Samoin noi jenkkakahvat e imua viähätä varsinkin kun tollasia ei mulla ikinä ole ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Varmaan vaan syömällä vähemmän ja jos viittii, nii voi jumpata.

Mä en oikeesti syö paljoakaan. ammupalaksi 2dl puuroa ja teetä. Päivällä hedelmiä ja ruoka ja iltapalaksi pari ruisleipää.

Ei tosta hirmuisesti tinkiä voi.....

Ehkä pitää lisätä vieläs sit pari kuntosali päivää niin jos kesään mennessä olis normaaleissa mitoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Himpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Varmaan vaan syömällä vähemmän ja jos viittii, nii voi jumpata.

Mä en oikeesti syö paljoakaan. ammupalaksi 2dl puuroa ja teetä. Päivällä hedelmiä ja ruoka ja iltapalaksi pari ruisleipää.

Ei tosta hirmuisesti tinkiä voi.....

Ehkä pitää lisätä vieläs sit pari kuntosali päivää niin jos kesään mennessä olis normaaleissa mitoissa.

No oisko turvotusta?

En kyllä usko kun pidin jo viikon kaalikeitto dietinkin niin sain turhat nesteet pois.
Tää kuntoilu näyttää vaan niin hitaasti tulokset, että plaah.

Oon kyllä kuntoillu aina paljon, mutta ton muksun syntymän jälkeen tuli hiljasempi vaihe niin pitää taas polkea itseään käyntiin. Onneksi toi spinning on hauskaa...

Hei, olen sinua himpun verran pidempi ja painavampi ja olen myös huomannut imuutokset kropassa. Ennen olen voinut painaa yhtä paljon, mutta ei silloin ollut mitään läskiä missään. No, nyt on sitten spinningiä ja kuntosalia ohjelmassa. Kannattaa hankkia niitä lihaksia niin sillä pitäs saada vatsaakin pikkuhiljaa taas timmimmäksi. Jos vatsalihakset on huonot, mahakin voi helpommin pömpöttää. Mut olen myös huomannut, että on ehkä syytä syödä riittävästi (ei liikaa), jotta ne lihakset jaksavat tehdä töitä ja kasvaa. Ja mitä enemmän lihaksia on, sitä enemmän kroppa kuluttaa ihan peruselämiseen. Mutta muutoksia kannattaa etsiä kropastaan vähän pidemmän ajan kuluttua. Ehkei 3 vk vielä kovin suurta muutosta saa aikaan. Vaikka läskiä olisi kulunut, on lihasta tullut tilalle tuomaan painoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kohtalotoveri:
Hei, olen sinua himpun verran pidempi ja painavampi ja olen myös huomannut imuutokset kropassa. Ennen olen voinut painaa yhtä paljon, mutta ei silloin ollut mitään läskiä missään. No, nyt on sitten spinningiä ja kuntosalia ohjelmassa. Kannattaa hankkia niitä lihaksia niin sillä pitäs saada vatsaakin pikkuhiljaa taas timmimmäksi. Jos vatsalihakset on huonot, mahakin voi helpommin pömpöttää. Mut olen myös huomannut, että on ehkä syytä syödä riittävästi (ei liikaa), jotta ne lihakset jaksavat tehdä töitä ja kasvaa. Ja mitä enemmän lihaksia on, sitä enemmän kroppa kuluttaa ihan peruselämiseen. Mutta muutoksia kannattaa etsiä kropastaan vähän pidemmän ajan kuluttua. Ehkei 3 vk vielä kovin suurta muutosta saa aikaan. Vaikka läskiä olisi kulunut, on lihasta tullut tilalle tuomaan painoa.

Juu pitäis olla kärsivällisempi, mutta olis jo kiva mahtua niihin farkkuihin.
Ja kun peilistä oikein tuijotin itseeni niin meinas kyllä itku tulla oli se muutus kyllä niin iso mitä varsinkin olin ennen raskautta.
No mut jos ottais tavotteksi et näyttäis hyvältä ens kesänä bikineissä :)

Tsemppiä sulle myös ei muuta kun lihaksia hankimaan!

Yhteistyössä