Millä lihava, huonohiuksinen, huonosti pukeutunut, meikkaamaton ja ryhdittömän näköinen yh-äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Oops"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Oops"

Vieras
nappaa itselleen aina uuden miehen. Ja vieläpä miehen joka ei ole ollenkaan hassumman näköinen...

Mietin vain .. tuttavalla kaksi lasta exän kanssa, sitten seurusteli välillä yhden miehen kanssa ja nyt uuden miehen kanssa ja odottaa sille lasta. Ja ihan on ookoo olleet nämä miehet. Minua vain ihmetyttää sillä jos rehellisesti sanon niin tämä nainen ei todellakaan ole pubin kaunein ruusu. Kun ei siis edes YRITÄ. Niin mistä se ne miehet nappaa?! Ja millaiset miehet kiinnostuu hänenlaisistaan naisista.

Voihan toki olla että persoonallisuus on ihana ja valloittava mutta yleiskuva tästä naisesta ei kyllä ole aivan sellainenkaan.

[QUOTE="Oops";25237877]nappaa itselleen aina uuden miehen. Ja vieläpä miehen joka ei ole ollenkaan hassumman näköinen...

Mietin vain .. tuttavalla kaksi lasta exän kanssa, sitten seurusteli välillä yhden miehen kanssa ja nyt uuden miehen kanssa ja odottaa sille lasta. Ja ihan on ookoo olleet nämä miehet. Minua vain ihmetyttää sillä jos rehellisesti sanon niin tämä nainen ei todellakaan ole pubin kaunein ruusu. Kun ei siis edes YRITÄ. Niin mistä se ne miehet nappaa?! Ja millaiset miehet kiinnostuu hänenlaisistaan naisista.

Voihan toki olla että persoonallisuus on ihana ja valloittava mutta yleiskuva tästä naisesta ei kyllä ole aivan sellainenkaan.[/QUOTE]

Jokin seksuaalinen fetissi, joka on sama kuin noilla miehillä?

jos se on todella hyvä sängyssä?

Miten ylipäätään pääsee esittelemään taitojaan.. ?

Ok, en halua olla ilkeä enkä ole katkera mutta eilen tällainen mieleen putkahti kun eräästä syystä tämän pariskunnan kanssa samassa tilassa jouduin istumaan toimettomana pidemmän aikaa.

Ihanahan se on, että ihmiset rakastuu ja löytää itselleen kumppanin. Mutta mietin useinkin nähdessäni "epäsohtaisen" parin että MIKÄ se on se juttu joka sai rakastumaan toiseen...

Jos ne miehet on jotain luonnehäiriöisiä, eikös sellaiset yleensä hanki itselleen sellaisen vässykkä-ressukkanaisen? No ei vaan, mun äitikin on oikeasti aika kamalan näköinen naiseksi, mutta silti sekä mun isän, että isäpuolen perään kuolaa suuri osa samanikäisistä naisista, ja itseasiassa mun iskällä on nyt saman ikäinen tyttöystävä kuin mun pikkusisko, eli 25v. :D Mun äitillä on hyvä huumorintaju, ja on oikea kodin hengetär, en kyllä tiiä vaikuttaako se siihen miksi nämä miehen on hänet aikanaan valinneet.

[QUOTE="hmm";25237996]Jos ne miehet on jotain luonnehäiriöisiä, eikös sellaiset yleensä hanki itselleen sellaisen vässykkä-ressukkanaisen? No ei vaan, mun äitikin on oikeasti aika kamalan näköinen naiseksi, mutta silti sekä mun isän, että isäpuolen perään kuolaa suuri osa samanikäisistä naisista, ja itseasiassa mun iskällä on nyt saman ikäinen tyttöystävä kuin mun pikkusisko, eli 25v. :D Mun äitillä on hyvä huumorintaju, ja on oikea kodin hengetär, en kyllä tiiä vaikuttaako se siihen miksi nämä miehen on hänet aikanaan valinneet.[/QUOTE]

Mulla on kaveri joka valitsi aina ruman naisen ihan sen vuoksi ettei tarvitse hätistellä muita miehiä naisen ympäriltä. Pääsee siis helpommalla. Tosin ei kaikki valitse sen vuoksi.

Yhteistyössä