Millä mielellä olette menneet suunniteltuun sektioon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Susanna

Vieras
Te, jotka olette siis kyseiseen operaatioon menneet, niin millä fiiliksillä?

Oletteko pelänneet, olleet "sekasin", itkeneet ym
VAI
olleet iloisia että raskaus saadaan päätökseen ja vauva syntyy ihan kohta?

Kertokaa kokemuksia!

onnellisena että tietää vauvan tulevan viimeistään silloin,tietenkin myös jännitti,varsinkin kun silloin oli uutisointia siitä pietarsaaren sektiokuolemasta. sektio meni hyvin ja paranin tosi nopeasti,mikä oli iso yllätys..

Mua jännitti mutta halusin saada jo vauvan kainaloon.

Sektio meni tosi hyvin ja toipuminen myös. Pari yötä olin sairaalassa ja vrk päästä sektiosta jo kävelin käytävillä.

Iloisella mielellä mutta kun lähdettiin kohti salia jännitys purkaantui ja itkuha siinä tuli...mutta hyvin kaikki meni ja rakas poikamme syntyi terveenä ja hyvin voivana mailmaan. perätila vauva ja lantio on todella ahdas mitoiltaan.

Menin semmosella pelonsekaisella riemulla kaksi sektiota jo kokeneena. Toisaalta oli ihanaa kun tiesin ettei tällä kertaa tarvitse kärsiä ylimaallisia tuskia mutta kuitenkin leikkaus on aina leikkaus. Ei tarvinnut edellisenä yönä juuri nukkua jännitti niin paljon. Näin jälkeenpäin ajattelisin niin että se ihan ensimmäinen hätäsektio oli ehkä kaikkein helpoin kun tilanne tuli eteen niin äkkiä ja tämä suunniteltu kaikkein vaikein kun olen kuitenkin melkoinen jännittäjä. Kaikkein nopeimmin kuitenkin toivuin tästä viimeisestä.

Yhteistyössä