millä noi katit saa katoamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
mä en jaksa enää, jos olis haulikko niin olisi alkanut napsia jo. takapihan terassi on paskottu täyteen ja muutenkin tuo takapihan lumihanki on miinoitettu täysin.. mä vihaan kissoja, mä vihaan vielä enmmän niitä ääliä ihmisiä jotka antaa kattiensa juosta pihalla pilaamassa ihmisten pihoja. aika ihana homma edessä kun lumet sulaa :headwall: :headwall:

ilmakko ja suolapanoksia.... :whistle:

Tosissaan; meillä piti koira tehokkaasti kattimukset pois pihoilta. Ei tuossa taida olla muu lainvoimanen keino, kuin loukutus. Tajuaako nää omistaja sittenkään :/

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Loukuttamalla ne ja toimittamalla eläinsuojeluun.

Tämä on ehkä moralisesti paras keino. Ja sit jos joutuu säilömään niitä sielä loukussa tai kotona, niin siitä voi vaatia korvauksen.

Meillä kissakarkoite karkoittaa kissat niistä paikoista joihin ei kissoja halua.

Meillä on kauhea riesa fasaaneista kesäisin varsinkin. Pitävät mekkalaa, tuhoavat kasvimaan jne. Niitä jahtaankin aina takaa tuolla pihalla, mutta ompahan naapureilla jotain katseltavaa ja ihmeteltävää :D Fasaanit ei onneksi kuseksi ainakaan niin että siitä haittaa olisi, niinkuin lähistön teini-ikäiset pojat kusevat leikkikentälle ja heittelevät ilotulitteita toisten pihoihin kesät talvet. Tämäkin "pommipoika" on lastenpsykologin lapsi ja taitaa olla terapian tarpeessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heittele appelsiinin kuoria pihalle niin katoavat

No ei kyllä mun kokemuksen mukaan auta kissoihin. Kuten ei myöskään valkopippuri tms. mausteet. Ei pahemmin auttanut kaupasta ostettavat karkoitteetkaan. Muutto oli ainoa mistä oli apua oikeasti.

apua saa mistään ei saa apua. oikeasti. oon allerginen eikä yhtään houkuttele saada itselle lisää työtä loukuttamalla. mä en vaan jaksa enää. tota paskaa kun jo joka puolella. ja aamuisin on kustu ovenpielet! |O kai se on loukku hommattava jostain.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
apua saa mistään ei saa apua. oikeasti. oon allerginen eikä yhtään houkuttele saada itselle lisää työtä loukuttamalla. mä en vaan jaksa enää. tota paskaa kun jo joka puolella. ja aamuisin on kustu ovenpielet! |O kai se on loukku hommattava jostain.

Kysy paikalliselta kissatalolta lainaksi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Kysy paikalliselta kissatalolta lainaksi

en mä ees tiedä onko täällä semmosta. eläinkauppa ja lääkäri ainakin löytyy.

Yhteistyössä