Millä oikeudella (nainen) käyt miesten vessassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhanainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juhanainen

Vieras
Olen itse lentänyt useampia kertoja baarista ja muista paikoista pihalle, kun olen mennyt jonon tai vaikkapa likaisuuden takia naisten vessaan.

Kärsin ärtyneestä suolesta ja silloin kun tuntuu niin sillon on mentävä. Välillä miesten vessassa pytty on niin paskanen, että siitä tarttuisi saman tien kupat, tippurit ja hippurit jos siihen istahtaisi. Näin olen usein painellut naisten puolelle.

Aika usein on oven takana ollut odottamassa järkkäri, että nyt jätkä tuli lähtöpassit.

Sitten taasen naiset jotka käyvät miesten puolella, ovat siellä täysin ongelmitta. Portsarit ja järkkäritkin vaan kehuu, että herrasmies päästää naisen miesten vessaan jonon ohi. Missä tasa-arvo?? Yksikään miesten puolella käynyt näkemäni nainen ei ole lentänyt ravintelista pihalle!

Muutamia kertoja olen itsekin asiasta neideille huomauttanut ja vastaus on ollut tyyliin: "hanki nyt säkin vittu elämä". Naisten vessassa tulee helposti käsilaukusta iskua. Miettikääs, jos miesten vessassa naiset sais nokkaansa? Toteutuisiko tasa-arvo sitten?

Olisikohan syynä se, minkä itsekin mainitsin. Eli miehet ovat vessassa niin sotkuisia, että ei naiset halua, että heidän siistin vessat tulleet kusemaan likaiseksi.

Tästähän oli oikein tutkimus lehdessä. Miehet eivät olekaan kamalan sotkuisia, vaan miesten vessoja siivotaan huonommin.

:laugh: :laugh: Kyllä mun kokemus on aiva toisenlaanen mitä oon miesten vessoja siivonnu. Joka päivä siivotaan ja silti vessa on törkyynen. Jos mies ei osaa kusta seisaallaan ilman että ruikkii kusta pitkin poikin, niin sitte varmaan kannattaas ruveta kusemaan istuallaan.

Emmä sellasissa miestenvessoissa käy mihin pääsee monta kerrallaan, mutta jos on kyseessä yksittäisvessa (vai miten se pitäs sanoa, eli ihan tavallinen vessa) joka on miesten, niin menen kyllä jos on tarvetta.

[QUOTE="Tasa-arvo";29464774]Hommaa itsellesi vessapassi, niin pääset jonon ohi vessaan kuin vessaan.[/QUOTE]

Totta, tälläinen on oikeasti olemassa nimenomaan vatsa- ja suolisto-ongelmista kärsiville.

Esimerkiksi tossa ykköstiellä on pieni kioski jossa on tasan kaksi vessaa. Toinen miehille ja toinen naisille. Ja voi kuinka monta kertaa mulle onkaan käynyt niin että just kun olen menossa, tunkee sinne naistenpuolelle joku rekkakuskinpaskiainen. -Paskalle. Pitkälle sellaiselle.

Silloin, heti kun toinen (siis miesten) vessa vapautuu, kurkkaan sen kunnon ja jos se näyttää siltä että pytylle ilkeää istua, käytän sitä.

Joskus on festareilla tullut käytyä miesten vessassa. naisten vessaan on pitkät jonot ulkopuolelle asti, koska naiset ei ymmärrä, että siellä kopissa ei meikata tms. vaan pissataan. meikkaus pitäs tehdä siinä missä kädetkin pestään. miesten vessaan ei jonot oo kovin pitkät. on tietty nää bajamajat, johon pääsee aika äkkiä, mutta ne on niin hirveessä kunnossa, että niihin menee jos on tosi hätä

Sanoit tuon itsekin. Miesten vessat ovat niin törkyisessä kunnossa, että jos sinne joku nainen menee, on oikeasti kova hätätilanne päällä.

Ja toisaalta jos miesten vessassa käy keskimäärin tunnissa kolme tyyppiä ja naisten vessassa kolmekymmentä, on vain ihan järkevää tasata käyttöä.

Yhteistyössä