Millä olet mennyt laitokselle synnytyksen alkaessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa rekkaantua nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa rekkaantua nyt

Vieras
Itseäni on pikku hiljaa alkanut pelottaa, että mies ei olekaan kotona silloin kun synnytys käynnistyy ja joudun miettimään millä laitokselle pääsen. Miehen työn takia voi käydä niin, että hän on parin tunnin matkan päässä kotoa ja meiltä on kuitenkin vielä noin tunnin matka laitokselle, että joudun kait sitten ambulanssilla menemään.

Meillä on käynyt niin, että mies on ollut kotona aina synnytyksen käynnistyttyä. Siis oman kullan kyydillä. Jos ei mies olisi kotona ollut, niin taksilla sit vaan. Matka on onneksi lyhyt.

Isäänikin olen miettinyt, että kehtaisko sille soittaa. Vanhempani asuvat tuossa varsin lähellä ja kyllä ne varmaan lähtis kuskaamaan, iskä on mulle kuskina muutenkin varsin paljon.

Ekalla kertaa mentiin miehen kanssa omalla autolla, tokalla kerralla mun faijapuoli vei autolla kun mies oli duunissa.

Niin ja matka on lyhyt, taksillakin ois voinu mennä.
Mutta faijapuoli vei siksi kun äitini tuli samalla kyydillä lapsenvahdiksi esikoiselle.

Omalla autolla olen mennyt. Taksilla kannattaa mennä, jos ei omaa kyytiä. Ambulanssi on tarkoitettu vain hätätapauksiin ja normaali synnytys ei ole sellainen. täältäkin kestää sairaalaan lähemmäs 2 tuntia ja ambulanssilla ei kuulu muuten vaan mennä. Silloin se ei olisi käytettävissä, jos jollain oikeasti olisi hätä.

Taksilla yksin, mies lähti vielä aamulla töihin, vaikka tuli säännöllisiä supistuksia...Eikä perkele suostunut tulemaan kotiinkaan vaikk apyysin..vasta synnärille saapuikin sitten kaasu pohjassa... :laugh:

Yhteistyössä