millä paino alas?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermot menee

Vieras
olen ollut taas kuukauden päivät (vai kahdenkin jo?) ajan syömättä karkkia/sipsiä/suklaata, joita nautin kyllä aika paljon silloin kun en ole karkkilakossa. painoa on tullut vuodessa kymmenisen kiloa lisää, olen 167 senttinen ja painoa on n. 68 kiloa. ongelma vaan on se, että vaikka jumppaan neljä kertaa viikossa tunnin kerrallaan ja syön ihan normaalin kokoisia annoksia 4-5 kertaa päivässä, niin paino ei yksinkertaisesti tipu. turhauttaa jo kovin, kun parhaansa yrittää, mutta tulosta ei näy missään! en koe vaatteistanikaan tulleen yhtään sen löysempiä sen koommin....

missä menen vikaan?

:hug:
Oletko kokeillut syömisten kirjaamista paperille.Siis kaikki pienetkin syömiset ja maistamiset.Siitä ainakin näkee mitä on tullut syötyä ja voi sitten muuttaa tottumuksia.
Myös pitää muistaa syödä tarpeeksi ettei vain elimistö mene säästöliekille,silloin paino alkaa junnaamaan paikallaan.
Juominenki on tärkiää,siis veden litkiminen pitkin päivää.Mulla on kokoajan pöydällä litran pullo jonka pyrin juomaan kaksi kertaa päivän aikana tyhjäksi.Välillä tekee tiukkaa kun en oikein pidä vedestä.Opeteltava vain on.
TSEMPPIÄ!!!

viikon verran koekäytin nutrista(vai mikä se nyt olikaan...?) ja keskimääräisesti söin juuri sen verran mikä sallittavissa rajoissa oli - menemättä kuitenaan säästöliekille... mutta ei...

MUN MIELESTÄ SULLA EI OLE YLIPAINOO??? EI PAINO INDEKSIN EIKÄ MAALAISJÄRJEN MUKAAN?? :/
ITSE OLEN 164CM JA 60KG JA PIDÄN ITTEENI "NORMAALI" KOKOISENA.......... ENKÄ IHANNOI LAIHUUTTA, VAAN MUOTOO PITÄÄ OLLA... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 20:06 hermot menee kirjoitti:
olen ollut taas kuukauden päivät (vai kahdenkin jo?) ajan syömättä karkkia/sipsiä/suklaata, joita nautin kyllä aika paljon silloin kun en ole karkkilakossa. painoa on tullut vuodessa kymmenisen kiloa lisää, olen 167 senttinen ja painoa on n. 68 kiloa. ongelma vaan on se, että vaikka jumppaan neljä kertaa viikossa tunnin kerrallaan ja syön ihan normaalin kokoisia annoksia 4-5 kertaa päivässä, niin paino ei yksinkertaisesti tipu. turhauttaa jo kovin, kun parhaansa yrittää, mutta tulosta ei näy missään! en koe vaatteistanikaan tulleen yhtään sen löysempiä sen koommin....

missä menen vikaan?

Mullakin meinasi usko loppua kun laihdutin!!! Tuloksia ei näkynyt kun vasta ajan kanssa!!! Sitten se paino ihan yhtäkkiä lähti laskuun!!!
Kilojen mukaan musta sulla ei paljon ylimääräistä olekaan... Aina vaikeampaa sillon!!!
Tsemppiä!!! :D

ehkä ei niin ylipainoa, mutta kun vajaassa vuodessa on tullut se kymmenisen kiloa, niin en toivoisi saman tahdin jatkuvan - tässä vaiheessa lienee kumminkin helpompaa sitä painoa hilata alas kun se vasta on tullutkin. en minäkään mitään äärimmäistä laihuutta ihannoi, mutta toivoisin pääseväni takaisin siihen painoon, mitä se synnytksen jälkeen oli :ashamed:

Yhteistyössä