Millä painoa alas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äääh

Vieras
Sanokaas te jotka ETTE karppaa, millä saan painoa alas. Pituutta n.163 ja painoa 66kg. Haluaisin painaa ainakin 10kg vähemmän. Tällä hetkellä en syö herkkuja, käyn lenkillä n.2 kertaa viikossa (45min.) ja 2 kertaa jumpassa, mutta paino ei vaan putoa. Mikä neuvoksi?

Nälkää näkemällä paino tippuu. Itse liikun joka päivä reilu tunnin ja joskus parikin tuntia, kun on kaksi koiraa ulkoilutettavana. Mitat oli viime huhtikuussa 162 cm ja 81 kg ja nyt sitten paino on 71 kg. Tuo kymmenen kilon pudotus on tarkoittanut nälän tuntemista. Ei todellakaan ole enää helppoa yli 30 -vuotiaana pudottaa painoa. Liikunta ei kuluta kovinkaan paljoa ellei sitten juokse paljon. Hölkkääkin olen tässä syksyn aikana harrastanut, mutta paino ei ole tippunut. Tuo 10 kg pudotus tapahtui siis huhtikuun ja elokuun välillä. Nyt ei sitten ole tapahtunut mitään painossa useaan viikkoon, kun en ole jaksanut kärvistellä nälän kanssa. Pitäisi kuitenkin se 10 kg jaksaa nipistää. Huh.

Aloita toinen työ :D Mä aloitin viime keväänä uuden työn, jota teen osa- aikaisena toisen rinnalla. Syön ihan oikeasti kuin hevonen, mutta olen niin paljon liikkeessä, että olen huomaamatta laihtunut melkein 10 kiloa. Ai niin, keväästä syksyyn pyöräilen työmatkat.

Mä olin kipee n. kuukausi sitten ja sen myötä hävisi nälkä. Sillä mitä just ja just saa alas ei juurikaan elä ja paino on tippunut kuukaudessa 7 kg

Ala syödä riittävästi, hyvänlaatuista ruokaa. Tee vain sellaisia muutoksia ruokavalioosi joita voit pitää seuraavat kaks vuotta, seuraavat viis vuotta....

Yhteistyössä