Millä peliliikkeillä olette saaneet miehenne koukkuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kisu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kisu"

Vieras
Eli mitä käytännön tekoja olette aikoinaaan tehneet avittaaksenne Amoria? Millaisia viestejä lähettäneet, millä verukkeella keksineet yhteisiä kohtaamisia, tehneet itsestänne unohtumattoman?

En nyt hae sellaisia ''pikkuhiljaa opitiin siinä toisiamme tuntemaan'' stooreja, vaan suoran (tai ehkä todellisilta tarkoitusperiltään ei niin suoran :D) toiminnan esimerkkejä siinä vaiheessa kun on tajunnut että ''ton mä haluan!".

Joo, tottakai parisuhde perustuu muille jutuille kuin peliliikkeille, mutta jonkunhan ne pyörät pitää laittaa pyörmään ennen kuin kaksi ihmistä muodostaa mitään suhdetta keskenään. Ei kai se aina ole mies joka pyytää treffeille tai keksii väkisin asiaa kukkakauppaan jossa hänen ihastuksensa on töissä?

''Omana itsenään oleminen'' on ihan vastaus ihan eri kysymykseen.

Oltiin isommalla porukalla ulkona ja päätin, että tuo on mun. Nyt yli 10 vuotta yhdessä, naimisissa ja lapsi. :) Ei kait siinä mitään erikoista silloin ollu. Hakeuduin miekkosen seuraan ja alettiin jutella. Päädyttiin jotain "sekoilemaan" aamuyön tunteina, mutta ei se näin jälkikäteen haittaa. Seuraavana päivänä oli vähän hassu olo, mutta siitä se lähti. Voi niitä alun väristyksiä, kun sai koskea toista. =) En tiedä oliko tuossa mitään peliliikettä... Sain kenet halusin. ;)

[QUOTE="vieras";28314560]Kaksi väärää sanaa otsikossa :D[/QUOTE]

Peliliike ja koukku.

Eipä voisi vähempää kiinnostaa olla pelin panos tai jokin koukkuun tarttuva.

Tuskin kiinnostaisi ketään naistakaan?

[QUOTE="isipappa";28314651]Peliliike ja koukku.

Eipä voisi vähempää kiinnostaa olla pelin panos tai jokin koukkuun tarttuva.

Tuskin kiinnostaisi ketään naistakaan?[/QUOTE]

Sanat nyt on mitä on, vaihtoehtoja kuulen mielelläni. Luulisi ihmisten kuitenkin ymmärtävän mistä on kyse? Siitä kun kahden ihmisen välillä ilma sähköistyy, ja jomman kumman olisi otettava se selkeä askel toisen luo.

...Vastauksista päätellen suurin osa naisista on ulkoistanut kyseisen homman miehille :)

[QUOTE="aapee";28314590]Joo, tottakai parisuhde perustuu muille jutuille kuin peliliikkeille, mutta jonkunhan ne pyörät pitää laittaa pyörmään ennen kuin kaksi ihmistä muodostaa mitään suhdetta keskenään. Ei kai se aina ole mies joka pyytää treffeille tai keksii väkisin asiaa kukkakauppaan jossa hänen ihastuksensa on töissä?

''Omana itsenään oleminen'' on ihan vastaus ihan eri kysymykseen.[/QUOTE]

No lasketaanko sellainen kehu / ulospyytäminen / kiinnostuksesta kertominen peliliikkeeksi?

Siis toim huom minullahan ei välttämättä ole toimivaa strategiaa tässä, mutta ei toisaalta ketään, jonka takia viitsisin tehdä hillittömästi peliliikkeitä. Kyllä sellaisen rehellisen tunnustuksen pitää avata peli jos on avatakseen, kuka jaksaa jahdata sellaista joka ei ole (kovin) kiinnostunut.

No lasketaanko sellainen kehu / ulospyytäminen / kiinnostuksesta kertominen peliliikkeeksi?

Lasketaan mun mielestä. En mä mitään ihme kieroiluja tarkoita, vaikka että tossa mainitsemassani kukkakauppa-esimerkissä esim. jutun pointti ei ehkä oikeesti olisi siinä että kundin pitäis kerran viikkoon ostaa kukkia äidille, kukat olisi oiva tekosyy tavata kivaa myyjätärtä.... :)

Mä olin ekaks muutamilla treffeillä tietoisesti tosi söpö, sekä ulkoisesti että käytökseltäni, tein harkitusti silloin tällöin jotain hellyyttävää. :P Sitten kun lopulta mentiin sänkyyn nii käyttäydyin kuin villipeto. ;) Mies on jälkikäteen sanonut että mussa oli kiehtovasti ikään kuin kaksi eri puolta, toisaalta suloinen naapurintyttö ja samaan aikaan seksin ylipapitar. :D

Olin paikalla (miehen siskoja olin tuntenut jo pidempään ja yhden heistä luona oltiin) ja oma "hemaiseva" itseni :D tosi huonot vaatteet (farkut ja huppari), ilman meikkiä ja sitä rataa. Pari päivää myöhemmin tuli viestiä, että lähdenkö treffeille ja lähdin. Taisi kyllä miehen siskotkin vähän miestä yllyttää ja auttaa jopa siinä viestin kirjoittamisessa ;) taisin sinne ensitreffeillekin mennä samalla tavalla hemaisevana kuten edm, että en kyllä hemmetti tiedä miten ihmeessä oon voinu ton koukuttaa!

No mä olin tosi nuori silloin, niin en tiedä toimiiko tämä aikuisiin miehiin. Menin istumaan syliin, käskin näyttelemään lihaksia. Muutenkin mä oon aina sanonut aika suoraan mitä ajattelen ja mitä mieltä olen.

Mutta en usko, että ketään miestä voi vaan ottaa. Mies joko ihastuu tai ei. Jos ei ihastu, niin ihan turha vaiva. Miksi kukaan edes haluis miestä jotenkin loukuttaa, sellaista miestä, joka ei omasta tahdosta ole mukana?

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
No, mä vain laskin kenkäni hänen kenkiensä päälle ja tuumasin, että olet mun tossun alla :D

Edelleen siinä on, näin 26 vuoden jälkeen :heart: Ja aina samaa mieltä kanssani, paitsi silloin, kun on eri mieltä =)

Oli siinä toki muutakin "säätöä" :) Oltiin silloin 15-vuotiaita :)

Eipä tuo mitää kummosia tarvinnu. Vanha tuttavuus ja sinnesuuntaan se vaan lähti menemään. Molemmilla oli sitte samanlaiset toiveet ja ajatukset kun jossain kohtaa puhuttiin. En kyllä aatellu silleen että ton mä otan ja haluan, se vain meni niin. Alkuun lähti kun mies otti yhteyttä monen vuoden näkemättömyyden jälkeen ja tuli käymään. Tavattiin uudelleen ja uudelleen ja...päädyttiin vihille.

Pyysin hostellin aulassa tapaamani miehen tuopille ja illan paatteeksi pussasin ja sanoin, etta en pyytany sita tuopille siksi, etta yksin matkustavat hostelleissa yopyvat ihmiset usein pyytavat toisiaan seuraksi, vaan siksi, etta aion menna sen kanssa naimisiin.

Olin oma itseni eli kun mies yritti ohittaa minut narikka jonossa niin annoin kyllä mielipiteeni kuulua (pienellä pilkkeellä silmäkulmasta). Mies antoi sananvaihdon, joka jatkui vielä ulkona, päätteeksi käyntikorttinsa ja käski ottamaan aamulla yhteyttä,jos jotain jäi hampaankoloon. Ja jäihän mulla....

11 vuotta yhdessä :)

Yhteistyössä