Millä peliliikkeillä olette saaneet miehenne koukkuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kisu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en tehny mitään, mutta mies kysyi multa, että mitä hänen pitää tehdä, jos on ihastunut minuun. :D
Päädyimme kyllä lopulta yhteen, nyt yhteisiä vuosia takana 16.

Ei siihen mitään peliliikeitä tarvita. Aikoinaan mies haki lavalla kerran ja se oli siinä rakkautta ensisilmäyksellä. Itse hain sitten naisten haulla. Ekasta tapaamiskerrasta roihahti, kun kemiat kohtasivat. Ei siihen mitään peliliikkeitä tms tarvittu.Ei tarvinnut millään muotoa itseään toiselle tyrkyttää. Riitti, kun oli vain yksinkertaisesti oma itsensä, eikä edes mitenkään ns. tällätty. Tosirakkautta se oli ilman mitään flirttiä ensi hetkestä alkaen. Avioliiton 25.vuosi menossa, johon mahtuu kaikenlaista niin kuin pitkään suhteeseen kuuluukin, vaihteeksi ylämäki menossa. Peliliikkeillä ei aiheuta kuin pahan mielen joko itselle tai toiselle.

Eikäkö mies se mut koukutti. Oltiin samassa baarissa ja mies tuli hakemaan hitaille noin pari tuntia ennen niitä hitaita. Kysyi, lähdenkö sitten tanssimaan sen kanssa, kun niitä hitaita tulee. Lupasin lähteä ja hitaiden alkaessa etsin miehen (tai pojan, oltiin 18 ja 19) käsiini. Loppuilta juteltiin ja pussailtiin. Kesällä tulee 19 vuotta yhdessä, ensi kuussa olen ollut puolet elämästäni tuon ihanuuden kanssa. :heart:

[QUOTE="Kisu";28314549]Eli mitä käytännön tekoja olette aikoinaaan tehneet avittaaksenne Amoria? Millaisia viestejä lähettäneet, millä verukkeella keksineet yhteisiä kohtaamisia, tehneet itsestänne unohtumattoman?

En nyt hae sellaisia ''pikkuhiljaa opitiin siinä toisiamme tuntemaan'' stooreja, vaan suoran (tai ehkä todellisilta tarkoitusperiltään ei niin suoran :D) toiminnan esimerkkejä siinä vaiheessa kun on tajunnut että ''ton mä haluan!".[/QUOTE]

No mä vaan katsoin häntä ujosti, ja hän aina hymyili mulle pari tuntia(kun oltiin iltaa samassa paikass avahingossa viettämässä).. sitten tajusin että mun serkku on soittanut mulle joskus samannimisen miehen puhelimesta(ja siis paljastui illan aikana serkun tutuksi) seuraavana päivänä kokeilin onneani ja laitoin viestin.. mies laitto takas että pääsee töistä kohta että vois tulla 30min päästä käymään.. antaa heti halauksen jota ehdotin.. minä sitten kiireellä suihkuun ja siivoo asuntoa,kauheessa paniikissa..

Siitä se sitten lähti.. että sanoisinko sen olleen pelkkää suoraa toimintaa.. paitsi seksi jäi tulevaisuuden hommaksi :D

tumblr_lly6g5IvLl1qkz08go1_4001.gif

lickingfingers.gif

Näillä peliliikkeillä ja eleillä mut hurmattiin. Olin sulaa vahaa kun näin Eskon.

Olin oma itseni. Sotkin takkini jäätelöllä, rymysin ja kolistelin rinteessä hiki päässä ja hymy huulilla. Olin juuri vain minä, ei järjestelmällinen, ei ennalta-arvattava, eikä etenkään tuumaileva.

Olin kuulemma suloinen hahmo, joka piti pelastaa ennen, kuin se saa hengen itseltään...

Me vain tiedettiin. Sen vain tunsi että toi tykkää musta ja mä siitä. En tiedä.. Miehen peliliike oli että se tuli sinne missä se tiesi mun olevan ja tuli juttelemaan (tunnettiin tätä ennen), mä en edes tiennyt että mua isketään, joten en osannut tehdä mitään. Me vain tapahduttiin. :o

Soitin ja pyysin näkemään. Sanoin suoraan että oot mun tuleva mies. Oltiin 17vuotiaita ja ihan tosissaan tein sen. Naimisiin mentiin pari vuotta sen jälkeen. Naimisissa kohta 8v.

- Sanavalmius
- Käytin hyväksi sähköä välillämme, "vahingossa" hipaisin, jalkaa vastakkain pöydän alla.
- Jätin muut siirrot miehen tehtäväksi (jatkuuko ilta samaan osoitteeseen)
- Täyttä tykitystä sängyssä
- Syvällistä keskustelua, minä enemmän kuuntelin ekana yönä ja aamuna.
- Törmättiin tulevaan anoppiin, small talkilla hurmasin senkin
- Seuraavana päivänä ilmoitin etten ole sen kanssa alttarille astelemassa jos se sitä pelkää, sanoi toivovansa sitä ;) Muutettiin seuraavana päivänä yhteen sattuneista syistä. :)
Nyt naimisissa, kaksi lasta. Intohimoinen ja rakkaudellinen suhde edelleen. <3

Yhteistyössä