Millä perustein tuettuja lomia voi saada?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "seija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"seija"

Vieras
Te jotka olette saaneet niitä ni millaisia perheitä olette? Oiskohan meillä mahdollista saada. Meillä kuusi lasta. Mies töissä, ihan hyvä palkkainen ja minä äitiyslomalla.

Meillä on viisi lasta, joista yksi vaikeavammainen, ollaan saatu loma sosiaalisin perustein, koska vammainen vaatii 100 % toisen vanhemman avun ja huomion, muut lapset jäävät vähemmälle, suuri perhe, yhteinen vapaa-aika vähissä, paljon velkaa, hajosipa meiltä molemmat autotkin lyhyen ajan sisällä, yms. yms. Me ollaan molemmat töissä, mies hyväpalkkaisessa, mutta loma on saatu lähes joka vuosi.

Muaki vähän kiinnostais..
Me haettiin nyt ekan kerran tuettua lomaa ja jännittää saadaanko vai ei. Mies on työtön (tosin nyt ollu 5kk työharjottelussa kokopäiväsesti) ja mä olen eläkkeellä. 3 lasta. voi kunpa me saatais se...

Olemme saaneet, silloin itse olin hoitovapaalla ja mies huonopalkkaisessa ja raskaassa vuorotyössä. 2 lasta, joista toisella astma ja molemmilla vaikeaa allergiaa.
Kaikki nämä laitoin hakemukseen.

Haimme oman ammattiliiton kautta.

Olemme hakeneet myös tälle vuodelle, miehellä edelleen sama työpaikka mutta nyt minäkin olen töissä, tällä kertaa perustelut lasten sairaustilanteessa ja sen kuormittavuudessa.

meillä 1 lapsi, jolla ei mitään vammaa tms. Isä hyvä palkkasessa töissä, mä työtön. Haettiin amm.liitonkautta kuntoutuslomaa. Kannattaa kattoo sekä sosiaalisen että taloudellisin syin tuettuja lomia, ihan varmaan jostain natsaa. RAYLta suoraan tai liitoon tai jonkun muun kauttaa. Ehdottomasti kandee hakee.