K
Käynnistys edessä
Vieras
Miten synnytys käynnistetään ja kuink kauan siihen suunnilleen menee että lpsi syntyy? Ja lyhyesti kuinka synnytys meni?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:sikiön kasvun hidastuma. Menin osastolle perjantaina ja vauva syntyi sunnuntaina. Itse synnytys meni nopeesti, ensikertalainen ja 9 tuntia, ponnistusvaihe 17min. Supistukset oli tosi kivuliaita ja olin aivan poikki kun olin osastolla jo pari päivää valvonut supistusten kanssa. Vauva oli pieni mutta muuten 9 pisteen tyttö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja näin:sikiön kasvun hidastuma. Menin osastolle perjantaina ja vauva syntyi sunnuntaina. Itse synnytys meni nopeesti, ensikertalainen ja 9 tuntia, ponnistusvaihe 17min. Supistukset oli tosi kivuliaita ja olin aivan poikki kun olin osastolla jo pari päivää valvonut supistusten kanssa. Vauva oli pieni mutta muuten 9 pisteen tyttö![]()
Millä viikolla raskaus oli kun käynnistettiin? Kuinka pieni vauva oli syntyessään?
Alkuperäinen kirjoittaja Idu:36+4 raskausmyrkytyksen takia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla käynnistettiin kun lapsivedet meni eikä supistuksia kuulunut puoleentoista vuorokauteen. Mulla meni käynnistäminen aloituksesta 10 tuntia kun vauva syntyi, ei ollut erityisen rankkaa ja kaikki meni hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Käynnistys edessä:Miten synnytys käynnistetään ja kuink kauan siihen suunnilleen menee että lpsi syntyy? Ja lyhyesti kuinka synnytys meni?