Millä puhelimella saa siirettyä suoraan valokuvan nettiin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikä puh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mikä puh?

Vieras
Olen ostamassa uutta puhelinta ja tuo olis tärkeä kriteeri, että sais puhelimesta helposti kuvan suoraan nettiin... Mulla on itsellä nyt lumia ja siitä en vaan saa, kai silläkin pitäis mutta on muutenkin niin rikki että vaihdan sen uuteen.
 
Mihin _nettiin_?

Eiköhän jokaisella Lumialla saa kuvan vaikka omaan sähköpostiin ja siinä se sitten on "netissä".

Alkuperäinen kirjoittaja Mikä puh?;29318857:
Olen ostamassa uutta puhelinta ja tuo olis tärkeä kriteeri, että sais puhelimesta helposti kuvan suoraan nettiin... Mulla on itsellä nyt lumia ja siitä en vaan saa, kai silläkin pitäis mutta on muutenkin niin rikki että vaihdan sen uuteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Julmis
Androidiin kun laittaa Google Drive-synkronoinnin (vai oliko se Google+) päälle niin kuva menee sinne "nettiin" ihan itsestään ja sieltä sitä voidaan jakaa mihin halutaan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: rops
Mulla taas lumia 820 on toiminut moitteettomasti. Mulla menee kaikki kuvat skydriveen jolloin ne on käytettävissä heti koneellakin. Lisäksi suoraan puhelimesta saa jaettua kuvia faceen, sähköpostiin, iltalehteen... (Avaa kuvatiedosto, kuvatiedoston valikosta "jaa" ja sitten valitaan minne haluaa jakaa)
 
Windows Phonen huono puoli on juu se, että mm. Facebook sovelluksia on kymmeniä.

Kokeile tuota, joku kehui http://www.windowsphone.com/fi-fi/store/app/fb-lens/ba810ea7-fb07-4155-b731-0294dd648991
 

Similar threads

Yhteistyössä