Millä puklutahrat pois ja mistä kestoliivinsuojia suihkutisseille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Plop"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Plop"

Vieras
Pojan vaatteita tässä kävin läpi ja niihin oli kaapissa olo aikana ilmestyny tahroja, ilmeisesti niihin kohti joissa on puklua ollut... :( Millä ne sais pois... Kloriitti taitaa olla turhan tujua vauvan vaatteille eikä sitä voi toisekseen värillisille ainakaan käyttää...
Sappisaippuaa kokeilin eikä lähteny...

Ja entäs sitten mistä löytäs kestoliivinsuojia jotka oikeesti pitäs paidan kuivana...
Huutiksessä näytti olevan paljon myynnissä tsi-itse suojia mut kaikissa tuntu olevan imuja vain yksi kerros, se tuskin riittää...?
Itekki noita vois toki tehä mut en tajua miten sen pul-kankaan siihen saa kiinni niin ettei se sitten vuoda jokaikisestä neulanreiästä? :confused:

Jos suihkuaa lähinnä imetyksen yhteydessä, niin parasta käyttää maidonkerääjää - ei mikään liivinsuoja pidä sitä määrää... mulla ainakaan pitänyt. Muut valumiset sitten hoitui vaihtamalla kertasuojia - alkuvaiheessa minä ainakin olisin tarvinnut niin paljon niitä kestiksiä että ei mitään järkeä! Ja muutamat mitä oli, niin ei pitäneet kyllä juuri mitään.

mulla riitti hyvin just tollaset suojat mitkä huutiksessa, imetyksern ajaksi laitoin vaan sen mäidon kerääjän, kun sekin tuli imetyksen aikana täyteen. mutta paljon enemmän noi imee kuin kaupan kertsi suojat. joskus kylä reissulle laitoin sit kertsin ja sen alle kestosuojan

Yhteistyössä