Millä rv:llä suunniteltu sektio tehdään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sektioitava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos vastauksista!

Eli käytäntö vähän vaihtelee. tiedättekö mikä on myöhäisin ajankohta? Pelkään että synnytys alkaa ennen sektiota. Esikoinen syntyi 38+5, ja supistukset alkoivat jo 38+3.

Alkuperäinen kirjoittaja sektioitava:
Kiitos vastauksista!

Eli käytäntö vähän vaihtelee. tiedättekö mikä on myöhäisin ajankohta? Pelkään että synnytys alkaa ennen sektiota. Esikoinen syntyi 38+5, ja supistukset alkoivat jo 38+3.

Voi olla että tuo vaikuttaa, jos edellinen on syntynyt ennen laskettua aikaa. Minulla ei ollut siitä isoa pelkoa, sillä aiemmat lapset ovat syntyneet 41+4 ja 41+2.

Mitenkähän muuten tässä kolmannessa raskaudessa käy kun on alkanut tulla kipuja haavan alueelle + supistelee + polttaa alavatsaa?
Laitetaankohan leikkauspäivä vähän aikaisemmin varuiksi?

Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Mulle piti tehdä 38+6, mutta jouduin vaihtamaan ajan jolloin sektio olis ollu 39+2. Sitten neiti päätti tulla päivää ennen sunnuntaina eli 39+1. Meni vähän sähläilyks, mutta kaikki meni kuitenkin hyvin.

Tuliko silti sektiolla, vai miten siis kävi? Vaihtuiko suunniteltu sektio kiireelliseksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Mulle piti tehdä 38+6, mutta jouduin vaihtamaan ajan jolloin sektio olis ollu 39+2. Sitten neiti päätti tulla päivää ennen sunnuntaina eli 39+1. Meni vähän sähläilyks, mutta kaikki meni kuitenkin hyvin.

Tuliko silti sektiolla, vai miten siis kävi? Vaihtuiko suunniteltu sektio kiireelliseksi?

Tuli sektiolla. Mulla meni osittain vedet sunnuntaiaamuna ja soitin synnärille. Ne pyysi meneen heti sinne ja sinne jäin. Ensin katottiin ultralla ja mulla ei siis suoranaisesti ollu synnytys vielä käynnissä. Sitten mut leikattiin tavallisesti, toki oli päivystysleikkaus. Eli ei ollu ilmeisesti kiireellinen. Jouduin odottaan osastolla leikkausta vähän aikaa.

Yhteistyössä