Millä rv olette saaneet km?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
rv8+ tiesin raskaudesta ja olis ollut neuvola seuraavall aviikolla. Pientä vuotoa oli ja ultrassa sit sanotin että tuulimunaraskaus, vain sikiöpussi ja istukka löytyi, ei sikiötä lainkaan :/
ja kaavinta tehtiin

Eka km viikolla 9, ensin vuotoa, ultrassa sydän vielä sykki ja olin sisällä sairaalassa, seur. päivänä sikiö oli kuollut :'(

Toinen km viikolla 8, vuotoa, ultrassa todettiin sikiön kuolleen viikolla 6.

Mutta nyt meillä on kolme tervettä lasta, eli km:t oli vain huonoa onnea...

Alkio oli lopettanut kasvamisen rv 8+3, km tapahtui 12+0. Tiesin raskaudesta. Raskausoireet alkoi vähenemään, kun tuli 9 viikkoa täyteen. Muutamia päiviä ennen varsinaista keskenmenoa alkoi olemaan vatsa- ja selkäsärkyä sekä vähäistä rusehtavaa vuotoa. Ultrassa todettiin keskeytynyt km.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkoiko vuodot heti runsaana, vai saitteko paperiin ensin vähän punasta?ruskeaa?

Oliko alaselän puolella kipua?

mulla vihloi alavatsaa, poltteli alaselkää(säteili jalkoihin ja yläselkään), ensin tuli pyyhkiessä hieman verta ja siitä seuraavana päivänä alkoi kunnon vuoto.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkoiko vuodot heti runsaana, vai saitteko paperiin ensin vähän punasta?ruskeaa?

Oliko alaselän puolella kipua?

mulla vihloi alavatsaa, poltteli alaselkää(säteili jalkoihin ja yläselkään), ensin tuli pyyhkiessä hieman verta ja siitä seuraavana päivänä alkoi kunnon vuoto.

Tuossa rv9 tapahtuneessa keskenmenossa tuli yhtäkkiä keskenpäivän kuukautiskipumaisia kouraisuja ja kun menin vessaan, niin pönttöön lirahti vähän ruskeaa vuotoa. Loppuajan ennen lääkkeellistä tyhjennystä oli vain vähän tuhrua. Kahta muuta en oikein muista, mutta jotenkin saman tyylistä, tosin tyhjennystä ei tarvittu

Yhteistyössä