Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja pat:Oma mieheni totes, että sitten kun on valittamista avaan suuni. Mutta jos en kommentoi mitään, niin olen kaikkeen tyytyväinen ja rakastan sua. Enpä ole tuon jälkeen vaatinut kehuja, riittä kun sanoo kiitos ruuan jälkeen =)
No vähään olet tyytyväinen. Musta ois ees silloin kun olen laittautunut, kiva kuulla että näytän hyvältä. Jos en sitä kuule, oletusarvo on etten näytä kovin kaksiselta. Tai olisi kiva tietää miksi sitä seksiä tekee aina mieli, siis olenko jotenkin himottavavai kelpaako hälle mikä vaan, koska koskaan en kuule mitään syytä tuolle himolle.
Mä en tahdo loppuelämääni elää niin että ainoat kehut tulevat joltain kodin ulkopuolisilta ihmisiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:Minä taas en itse osaa kehua miestäni :ashamed: Itse saan kuulla niitä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:"sun kans on hyvä olla" on suunnilleen herkintä mitä mies voi naiselle sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja pat:Oma mieheni totes, että sitten kun on valittamista avaan suuni. Mutta jos en kommentoi mitään, niin olen kaikkeen tyytyväinen ja rakastan sua. Enpä ole tuon jälkeen vaatinut kehuja, riittä kun sanoo kiitos ruuan jälkeen =)
No vähään olet tyytyväinen. Musta ois ees silloin kun olen laittautunut, kiva kuulla että näytän hyvältä. Jos en sitä kuule, oletusarvo on etten näytä kovin kaksiselta. Tai olisi kiva tietää miksi sitä seksiä tekee aina mieli, siis olenko jotenkin himottavavai kelpaako hälle mikä vaan, koska koskaan en kuule mitään syytä tuolle himolle.
Mä en tahdo loppuelämääni elää niin että ainoat kehut tulevat joltain kodin ulkopuolisilta ihmisiltä.
Mä kuule ymmärrän sua.Tästä on meijän suhteessa puhuttu kaa.Mies on ennen samanlainen.Ei sanonu mitn ei mitn kehuja.Mä kaipaan jotain huomiota tai sitä että näytetään miten arvokas hälle olen.Kerran itkin miehelle et tuntuu etten saa mitn irti mitä hän musta haluaa ja oikein ajattelee....Sitten hän alko pikkuhiljaa muuttumaan.Hän huomioi,että minäkin olen olemassa hänen elämässään.
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän tunteen:Ap, mulla on samanlainen mies kuin sulla, ei kehu vaikka olen monesti, monesti pyytänyt että tarvitsen kehuja, mutta ei vaikutusta! Olen täällä palstallakin itkenyt asiaa monesti ja näyttänyt jopa miehelleni mitä olen kirjoittanut, mutta ei mitään vaikutusta. Minä tykkään kehua miestäni, ulkonäköä, hänen tuoksua, kiittää kun hän on siivonnut tai tehnyt ruokaa ja kiittänyt ja kehunut kuinka hän on hyvä isä meidän lapselle.. Mutta mä en saa mitään takasin! Mulla on itsetunto välillä tosi murusina ihan sen takia kun mies ei kehu mua, kyllä muut, mutta ei se OMA mies!
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:"sun kans on hyvä olla" on suunnilleen herkintä mitä mies voi naiselle sanoa.
Onko? No enpäs oo tiennyt. Musta se ei oikeen kuulosta miltään. Vähän semmonen kun sä nyt satut olee siinä-tyylinen vastaus.
Että jos ois joku muu niin sekin sais saman vastauksen.
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:Minä taas en itse osaa kehua miestäni :ashamed: Itse saan kuulla niitä =)
No nyt näet tästä toisesta näkövinkkelistä kuinka kivalta se tuntuu :/
Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:Tuntuis vähän hölmöltä jos se seisois mun vieressä kun keitän puuroa: Hyvä! Juuri oikea annostus, olet taitava puuronkeittäjä"
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:"sun kans on hyvä olla" on suunnilleen herkintä mitä mies voi naiselle sanoa.
Onko? No enpäs oo tiennyt. Musta se ei oikeen kuulosta miltään. Vähän semmonen kun sä nyt satut olee siinä-tyylinen vastaus.
No ei ihan noin jos nainen kysyy miks olet mun kaa.Eli ihan sama kuka vaan siin on kuhan se kaa on helppo olla.Ihan ku ois jotenkin kyllästynyt.
Olen sun kanssa siksi että rakastan sua,olet kaikkea mitä haluan.
Alkuperäinen kirjoittaja ohikulkija:Oletteko yrittäneet itkeä tihhauttaa kun ei kehuja tule? kyllä miehen silloin pitäisi pysähtyä miettimään(tai sitten lähteä karkuun) kyllä miehissäkin on varmasti jokin sisäänrakennettu ohjelma joka käskee lohduttaa jollain tavalla? *toiveajattelua*
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:"sun kans on hyvä olla" on suunnilleen herkintä mitä mies voi naiselle sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:minusta tää on taas tyypillinen esimerkki, kun halutaan tehdä asioista ja suhteesta ongelmallisia, vaikka sitten niin, että mies ei osaa vastata tyydyttävällä tavalla johonkin naisen kysymykseen.
jotenkin tulee mieleen, että jos mies sanoiskin, että no tykkään olla sun kanssa kun sä olet kiltti - niin siitäkin voitas vetää joku ihme syy masentua ja turhautua ja olla surullinen.
Alkuperäinen kirjoittaja ohikulkija:Oletteko yrittäneet itkeä tihhauttaa kun ei kehuja tule? kyllä miehen silloin pitäisi pysähtyä miettimään(tai sitten lähteä karkuun) kyllä miehissäkin on varmasti jokin sisäänrakennettu ohjelma joka käskee lohduttaa jollain tavalla? *toiveajattelua*
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:"sun kans on hyvä olla" on suunnilleen herkintä mitä mies voi naiselle sanoa.
Kuka tahansa voi saada sellaisia kehuja, että "olet kaunis" tai "olet älykäs" tai "pidän silmistäsi", mutta ihan kenelle tahansa ei tunnusteta tuollaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja endie:minusta tää on taas tyypillinen esimerkki, kun halutaan tehdä asioista ja suhteesta ongelmallisia, vaikka sitten niin, että mies ei osaa vastata tyydyttävällä tavalla johonkin naisen kysymykseen.
jotenkin tulee mieleen, että jos mies sanoiskin, että no tykkään olla sun kanssa kun sä olet kiltti - niin siitäkin voitas vetää joku ihme syy masentua ja turhautua ja olla surullinen.
No just. Sovitaan sitten että teet itse joskus vaikka 10 vuotta työtä josta et saa koskaan kiitosta, tai että asut suht korvessa miehen kanssa, joka ei koskaan kehu sua. Kyllä säkin kai joskus tajuat.
Mä tahtoisin niitä kehuja että voisin syttyäkkin joskus. Ei vaan sytytä jos ei mitään kaunista osaa sanoa. Niin ja jos kuitenkin on varaa valittaa siitä että en aina tahdo harrastaa seksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:Myönnän kaipaavani kehuja jos sellasia ei tule. Myönnän myös jättäneeni miehen sen takia, kun ei huomionnut minua tarpeeksi ulkoisesti tai sisäisesti.