Millä saada mies kehumaan jollain tapaa edes joskus? Rasittaa olla vaan, ja odottaa.. *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Alkuperäinen kirjoittaja pat:
Oma mieheni totes, että sitten kun on valittamista avaan suuni. Mutta jos en kommentoi mitään, niin olen kaikkeen tyytyväinen ja rakastan sua. Enpä ole tuon jälkeen vaatinut kehuja, riittä kun sanoo kiitos ruuan jälkeen =)

No vähään olet tyytyväinen. Musta ois ees silloin kun olen laittautunut, kiva kuulla että näytän hyvältä. Jos en sitä kuule, oletusarvo on etten näytä kovin kaksiselta. Tai olisi kiva tietää miksi sitä seksiä tekee aina mieli, siis olenko jotenkin himottava :laugh: vai kelpaako hälle mikä vaan, koska koskaan en kuule mitään syytä tuolle himolle.
Mä en tahdo loppuelämääni elää niin että ainoat kehut tulevat joltain kodin ulkopuolisilta ihmisiltä.

Mä kuule ymmärrän sua.Tästä on meijän suhteessa puhuttu kaa.Mies on ennen samanlainen.Ei sanonu mitn ei mitn kehuja.Mä kaipaan jotain huomiota tai sitä että näytetään miten arvokas hälle olen.Kerran itkin miehelle et tuntuu etten saa mitn irti mitä hän musta haluaa ja oikein ajattelee....Sitten hän alko pikkuhiljaa muuttumaan.Hän huomioi,että minäkin olen olemassa hänen elämässään.

Ap, mulla on samanlainen mies kuin sulla, ei kehu vaikka olen monesti, monesti pyytänyt että tarvitsen kehuja, mutta ei vaikutusta! Olen täällä palstallakin itkenyt asiaa monesti ja näyttänyt jopa miehelleni mitä olen kirjoittanut, mutta ei mitään vaikutusta. Minä tykkään kehua miestäni, ulkonäköä, hänen tuoksua, kiittää kun hän on siivonnut tai tehnyt ruokaa ja kiittänyt ja kehunut kuinka hän on hyvä isä meidän lapselle.. Mutta mä en saa mitään takasin! Mulla on itsetunto välillä tosi murusina ihan sen takia kun mies ei kehu mua, kyllä muut, mutta ei se OMA mies!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pat:
Oma mieheni totes, että sitten kun on valittamista avaan suuni. Mutta jos en kommentoi mitään, niin olen kaikkeen tyytyväinen ja rakastan sua. Enpä ole tuon jälkeen vaatinut kehuja, riittä kun sanoo kiitos ruuan jälkeen =)

No vähään olet tyytyväinen. Musta ois ees silloin kun olen laittautunut, kiva kuulla että näytän hyvältä. Jos en sitä kuule, oletusarvo on etten näytä kovin kaksiselta. Tai olisi kiva tietää miksi sitä seksiä tekee aina mieli, siis olenko jotenkin himottava :laugh: vai kelpaako hälle mikä vaan, koska koskaan en kuule mitään syytä tuolle himolle.
Mä en tahdo loppuelämääni elää niin että ainoat kehut tulevat joltain kodin ulkopuolisilta ihmisiltä.

Mä kuule ymmärrän sua.Tästä on meijän suhteessa puhuttu kaa.Mies on ennen samanlainen.Ei sanonu mitn ei mitn kehuja.Mä kaipaan jotain huomiota tai sitä että näytetään miten arvokas hälle olen.Kerran itkin miehelle et tuntuu etten saa mitn irti mitä hän musta haluaa ja oikein ajattelee....Sitten hän alko pikkuhiljaa muuttumaan.Hän huomioi,että minäkin olen olemassa hänen elämässään.

Mä olen tehnyt noin monta kertaa.. Mutta ei auta.. monet vuodet tästä samasta asiasta olen kärsinyt, ja nyt vaan meinaa loppua usko siihen toisen rakkauteen tai siihen että oikeesti sitä kiinnostaa mun elämä. Tai siis en väitä että menis pettämään. Mutta siis .. en osaa selittää, jotenkin tuntuu että oisko ihan sama kuka tässä pyöris.

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän tunteen:
Ap, mulla on samanlainen mies kuin sulla, ei kehu vaikka olen monesti, monesti pyytänyt että tarvitsen kehuja, mutta ei vaikutusta! Olen täällä palstallakin itkenyt asiaa monesti ja näyttänyt jopa miehelleni mitä olen kirjoittanut, mutta ei mitään vaikutusta. Minä tykkään kehua miestäni, ulkonäköä, hänen tuoksua, kiittää kun hän on siivonnut tai tehnyt ruokaa ja kiittänyt ja kehunut kuinka hän on hyvä isä meidän lapselle.. Mutta mä en saa mitään takasin! Mulla on itsetunto välillä tosi murusina ihan sen takia kun mies ei kehu mua, kyllä muut, mutta ei se OMA mies!

Juu näin menee. Ja otan osaa. Toivottavasti säkin saat hyviä vinkkejä tästä ketjusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
"sun kans on hyvä olla" on suunnilleen herkintä mitä mies voi naiselle sanoa.

Onko :o ? No enpäs oo tiennyt. Musta se ei oikeen kuulosta miltään. Vähän semmonen kun sä nyt satut olee siinä-tyylinen vastaus.
Että jos ois joku muu niin sekin sais saman vastauksen.

No ei ihan noin jos nainen kysyy miks olet mun kaa.Eli ihan sama kuka vaan siin on kuhan se kaa on helppo olla.Ihan ku ois jotenkin kyllästynyt.

Olen sun kanssa siksi että rakastan sua,olet kaikkea mitä haluan.

Jotkut ei vain kehu. Se on luonnekysymys. Jos asia on tarpeeksi tärkeä naiselle, ei kannata mennä kimppaan tuollaisen miehen kanssa. Harvemmin ne nimittäin muuttuvat.

Oma isäni ei ole koskaan kommentoinut äitini ulkonäköä (toiset miehet kyllä koska äitini sattuu olemaan aika kaunis nainen). Kun kysyin asiasta joskus häneltä niin sain vastaukseksi että nainen ylpistyy jos häntä kehutaan. Niinpä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:
Tuntuis vähän hölmöltä jos se seisois mun vieressä kun keitän puuroa: Hyvä! Juuri oikea annostus, olet taitava puuronkeittäjä"

Mun mies on tuollainen ja se on musta vaan hellyttävää ja ihanaa. Oon semmoisessa työssä, missä tulee vaan paskaa niskaan (siis jos tekee jotain hyvin, niin siitä ei varmasti saa ikinä kuulla, mutta pienestäkin inhimillisestä virheestä kyllä tulee haukut ) enkä jaksaisi jos kotonakaan kukaan ei ikinä noteeraisi mua positiivisessa mielessä. En kotona yleensäkään mitään huippusuorituksia tee, niin onhan se tosi kiva että mies kehuu vaikka sitten puuronkeitosta tai tiskaamisesta ja kehuu aina mun laittamaa ruokaakin.

Ikinä en oo miehen nähden meikannut niin ettei olisi kehuja tullut. Jopa siitä, että laitan kotona kivat vaatteet päälle enkä hiihtele aina jossain kalsareissa ja villasukissa, hän sanoo kivasti. Aiemmissa suhteissa ei seksi mua juuri kiinnostanut. Nyt kiinnostaa ja paljon, ja se on kyllä ihan miehen käytöksen ansiota, tunnen että hän todella haluaa MINUA enkä vaan ole joku runkkauspatja, johon puretaan paineet kun se nyt sattuu olemaan siinä helposti saatavilla!

Ap:n mies vaikuttaa tosi ärsyttävältä (ei siis vaan kehumattomuuden takia, vaan ennemminkin tuon anoppijutun, jos kerta suorasanainen on silloin kun ap kaipaisi kehuja, niin olis nyt saakeli sitten tosiasioissakin ). Murjottavat miehet, jotka ei osaa puhua, on ihan saakelin rasittavia, ei mulle enää semmoista, kiitos!

Oletteko yrittäneet itkeä tihhauttaa kun ei kehuja tule? kyllä miehen silloin pitäisi pysähtyä miettimään :D (tai sitten lähteä karkuun) kyllä miehissäkin on varmasti jokin sisäänrakennettu ohjelma joka käskee lohduttaa jollain tavalla? *toiveajattelua*

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Onko :o ? No enpäs oo tiennyt. Musta se ei oikeen kuulosta miltään. Vähän semmonen kun sä nyt satut olee siinä-tyylinen vastaus.

No ei ihan noin jos nainen kysyy miks olet mun kaa.Eli ihan sama kuka vaan siin on kuhan se kaa on helppo olla.Ihan ku ois jotenkin kyllästynyt.

Olen sun kanssa siksi että rakastan sua,olet kaikkea mitä haluan.

Viimeinen lause kuulostaa hyvältä. Mutta alkua en tajunnut. Mulle ei vaan riitä tuo "sun kans on hyvä olla". Olen sitten kamala sen takia, mutta sanon mielipiteeni.

Alkuperäinen kirjoittaja ohikulkija:
Oletteko yrittäneet itkeä tihhauttaa kun ei kehuja tule? kyllä miehen silloin pitäisi pysähtyä miettimään :D (tai sitten lähteä karkuun) kyllä miehissäkin on varmasti jokin sisäänrakennettu ohjelma joka käskee lohduttaa jollain tavalla? *toiveajattelua*

Koitettu on, ei toimi :/

Ja tuohon anoppijuttuun, joo ärsyttää kovasti. Ja kun minä hyväksyn hänen vanhempansa, niin silti saan aina kuulla siitä että "sulle ei varmaan käy että mennään käymään siellä tai pyydetään ne käymään" Kun en oo kertaakaan kieltäytynyt, ja mä tykkään kyllä sen vanhemmista, ja ne musta. En tajuu. Se varmaan peilaa omia fiiliksiään anoppiinsa siihen mun ja vanhempiensa fiiliksiin.

minusta tää on taas tyypillinen esimerkki, kun halutaan tehdä asioista ja suhteesta ongelmallisia, vaikka sitten niin, että mies ei osaa vastata tyydyttävällä tavalla johonkin naisen kysymykseen.
jotenkin tulee mieleen, että jos mies sanoiskin, että no tykkään olla sun kanssa kun sä olet kiltti - niin siitäkin voitas vetää joku ihme syy masentua ja turhautua ja olla surullinen.

ottaisin ennemmin sun ongelman ku omani..

mun mies kehuu liikaa ja se ahdistaa.. tunnissa se saattaa sanoa sen 8 kertaa että olen kaunis ja se rakastaa mua..

kaikki kehut on menettäny merkityksensä.. tulen niistä vaan vihaiseksi enkä jaksa kuunnella niitä samoja lässytyksiä..

Kuka tahansa voi saada sellaisia kehuja, että "olet kaunis" tai "olet älykäs" tai "pidän silmistäsi", mutta ihan kenelle tahansa ei tunnusteta tuollaista.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
minusta tää on taas tyypillinen esimerkki, kun halutaan tehdä asioista ja suhteesta ongelmallisia, vaikka sitten niin, että mies ei osaa vastata tyydyttävällä tavalla johonkin naisen kysymykseen.
jotenkin tulee mieleen, että jos mies sanoiskin, että no tykkään olla sun kanssa kun sä olet kiltti - niin siitäkin voitas vetää joku ihme syy masentua ja turhautua ja olla surullinen.

No just. Sovitaan sitten että teet itse joskus vaikka 10 vuotta työtä josta et saa koskaan kiitosta, tai että asut suht korvessa miehen kanssa, joka ei koskaan kehu sua. Kyllä säkin kai joskus tajuat.
Mä tahtoisin niitä kehuja että voisin syttyäkkin joskus. Ei vaan sytytä jos ei mitään kaunista osaa sanoa. Niin ja jos kuitenkin on varaa valittaa siitä että en aina tahdo harrastaa seksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ohikulkija:

Täälläkin on tämmöstä kokeiltu, mutta ei toimi! Mies saattaa suuttua mulle kun hänen mielestään on kehunut mua, minä kysyn että millä tavalla olet mua kehunut, mies hiljenee ja sanoo että oon ihan varmasti.. Ja perhana, mä muistaisin sen kerran kun mua olis kehunut! Vetäisin niin ison raksin seinään ja päivämäärän perään! Mutta mies itse suuttuu mulle kun sanon kauniisti että olis kiva kuulla kehuja... JA tätä on jatkunut KAUAN! Olen aina antanut hänen miettiä itse ja rauhassa ja odottanut että jos tulis kehuja, mutta kun ei kuukauteen, pariin tule mitään niin sit on ihan toivoton olo...

Kuka tahansa voi saada sellaisia kehuja, että "olet kaunis" tai "olet älykäs" tai "pidän silmistäsi", mutta ihan kenelle tahansa ei tunnusteta tuollaista.

Okei okei, mutta joskus ois kiva kuulla MUUTAKIN ;)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

No just. Sovitaan sitten että teet itse joskus vaikka 10 vuotta työtä josta et saa koskaan kiitosta, tai että asut suht korvessa miehen kanssa, joka ei koskaan kehu sua. Kyllä säkin kai joskus tajuat.
Mä tahtoisin niitä kehuja että voisin syttyäkkin joskus. Ei vaan sytytä jos ei mitään kaunista osaa sanoa. Niin ja jos kuitenkin on varaa valittaa siitä että en aina tahdo harrastaa seksiä.

jos teillä on seksin kanssa ongelmia, niin niistä kannattaa kyllä ihan puhua sitten miehen kanssa kaksin ja oikeilla sanoilla eikä olettaa ja odotella suuria muutoksia murehtien.

Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:
Myönnän kaipaavani kehuja jos sellasia ei tule. Myönnän myös jättäneeni miehen sen takia, kun ei huomionnut minua tarpeeksi ulkoisesti tai sisäisesti.

Miesten mielestä seksi riittää, koska siinä kosketetaan naista sekä ulkoisesti että sisäisesti.

Yhteistyössä