millä t-paitaan kuva/tekstiä,jos itse tekis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon tehny ihan kangatussilla, ainankin kangaskaupat ja Tiimari myyvät niitä.

Sit tein isänpäivälahjat (tyynyliina ja paitoja) ink.clubista tilatulla valokuvapaperilla. Eli tulostin siihen koneelta kuvan ja kirjoitin tekstiä alle, sit se peilikuvana tulostettu paperi vaan silitetään kankaaseen kiinni. Helppoa ja halpaa :saint:

Tekstiähän vois myös tehdä ihan kangasvärillä, jos vaikka siveltimellä kirjottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Piia-:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Printterilä olen printannut sellaiselle siirtokuvaarkille kuvia ja tekstiä. Silittämällä kiinnitetään kuva tai teksti puseroon.
kuinka hyvin tuolla tekniikalla tehty juvä/teksti kestää kulutusta ja pesua?

Kestää ne kuvat ainakin yhtä hyvin kuin HM:n puseroissa(tai muissa vastaavissa) printtikuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja noora:
kestääkö ne kangastussilla tehdyt miten hyvin pesua? Ja paljon yksi kynä suunnilleen maksaa?

Mä muistaakseni silitin ne tekstit ennen ekaa pesua, ja on kestäneet todella hyvin pesuja, vaikka 60asteessa pesty. Tiimarissa maksoi yksi tussi muistaaseni vähän yli tai vähän alle 3?.

Nuo paitoihin silitetyt arkit taas eivät ole kestäneet niin hyvin. Mutta niissä siis montaa eri väriä, kun lapsen valokuvan tulostiin siihen. T-paidassa kuva halkeillut yms. pesuista johtuen.

Nuo silityskuvat varmaan kestää sit aika hyvin pussilakanoissa kun käyttö on kuitenkin erilainen kun vaatteessa. Ainaki luulisin näin. Ois tarkotus tehdä lahjaks muutama pussilakana systeemi valokuvista.

Yhteistyössä