Millä tavalla kerroit isovanhemmille raskaudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauva tulossa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauva tulossa...

Vieras
Meillä on pikku kakkonen tulossa ja haluaisin isovanhemmille kertoa tulokkaasta jollain hauskalla tavalla. En vaan oikein keksi itse mitään. Ekan tulosta kerrottiin ihan kahvikupposen äärellä, mutta nyt kun lapsenlapsia on jo muutenkin paljon, niin olisi hauska jotenkin yllättää.

Miten olette itse kertoneet?

Sanottiin että ootteko molemmat kotona, tuodaan isokokoinen joululahja jo teille. (oli joulukuun puoliväli) Sitten mies tullessamme sanoi ettei viittittykään tuoda lahjaa tänne tulevan mummon ja ukin luo pyörimään. Mun vanhemmille laitettiin ultrakuva kouraan ja sanoin että tämmönen löytyi tänään mahasta.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita tulevalle isosiskolle/isoveljelle paita päälle, missä lukee isosisko/isoveli, kun menette seuraavan kerran kylään :D

tää on kiva
Joo tää on aika kiva. Takin ku ottaa pois ni olis ihan kiva =)

Tuo ultrakuva olis kans kiva, mutta en tiedä jaksanko odottaa sinne rv12 asti sitä että kerron...

näppäsin kamerakännyllä kuvan ultrakuvasta ja liitteeksi teksti "Hei mummu, tavataan 7kk: kuluttua!"
Ja siis lähetin tän viestin äidilleni kun oli reissussa satojen kilometrien päässä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja :
meillä ei tarttenu paljon kertoilla kun mentiin isovanhemmille kylään ja mä syöksyin suoraan vessaan oksentamaan... Että varsin ikimuistettava tapa kertoa...

=)
Eipä tainnut jäädä mitään arvailujen varaan...

Meillä laitettiin joululahjakonjakkipullon korttiin teksti "Hyvää joulua mummille ja papalle... ja arvatkaa mitä? :D"

Tuo nyt on silleen sisäpiiri-juttu, esikoisesta kerrottaessa mummi meni niin pois tolaltaan että joi melkein pullollisen konjakkia :laugh: Eikä siis suinkaan ole mikään kovemman luokan alkoholisti, ei vaan osannut yhtään odottaa... ollaan sitten jälkeenpäin naureskeltu että tuodaan ensi kerralla sitten pullo jo valmiiksi niin ei tarvitse sitten erikseen edes mainita :D

Yhteistyössä