Tuli tuosta yh-ketjusta mieleen.
Aihetta sivuttiin yks päivä siinäkin ketjussa, jossa joku kauhisteli, miten hankalaa tuttavaperheellä on lastensa kanssa. Jos tästä saisi jotain vinkkejäkin samalla, itse kukin.
Mä autan ystävääni tällä hetkellä siten, että hain hänen lapsensa tänään päiväkodista, jotta ystäväni pääsi koulusta suoraan harrastukseensa. Huomenna vahdin lapsia päivän, jotta he saavat vapaata hoidosta.
Ylihuomenna taas vien heidät päiväkotiin, kun ystävällä on niin kiireinen kouluaamu. Auttamiseni liittyvät aika paljon juuri lasten hoitamiseen. Joskus käyn kaupassa jonkun puolesta tai esim. vahdin mammani koiraa tms. Pidän lapsista ja lastenhoitoavun antaminen on helppo tapa auttaa etenkin yh-ystäviäni, jotta he pääsisivät esim. kouluun/töihin/muihin menoihin/saisivat nukuttua. Esim. koulusta ei ole kiva olla pois ja lapsi saattaa olla paljon kipeänä.
Minua autetaan mm. joskus opintoihin liittyvissä asioissa ja veli vie mut välillä autolla johonkin tai esim. korjaa jotain asunnossani/vaihtaa lamppuja.
Vanhempani auttavat tarvittaessa niin taloudellisesti kuin muillakin tavoin.
Ei nyt just tule muuta mieleen. Mites muilla?
Mä autan ystävääni tällä hetkellä siten, että hain hänen lapsensa tänään päiväkodista, jotta ystäväni pääsi koulusta suoraan harrastukseensa. Huomenna vahdin lapsia päivän, jotta he saavat vapaata hoidosta.
Minua autetaan mm. joskus opintoihin liittyvissä asioissa ja veli vie mut välillä autolla johonkin tai esim. korjaa jotain asunnossani/vaihtaa lamppuja.
Ei nyt just tule muuta mieleen. Mites muilla?
Viimeksi muokattu: