Millä tavoin kilot kuriin raskauden jälkeen?

30.09.2011
617
0
16
Keski-Pohjanmaa
Miten olette saaneet kilot kuriin raskauden jälkeen? Lähtevätkö sujuvasti pelkästään ruokavaliota tarkkailemalla ja lenkkeilyllä, vai tarvitaanko muutakin? Tätä mietiskellessä nyt toisen raskauden loppupuolella, edellisestä jäi muutama kilo pudottamatta ja nyt sitten taas raskauden myötä näitä kiloja jonkin verran kertynyt. Vinkit siis tervetulleita. :)

minulla ei ole koskaan tullut raskauksissa ylimääräistä, paremminkin päinvastoin, MUTTA olen aina lihonut lapsen ekan vuoden aikana, koska olen syönyt omaan väsymykseeni. Joten täälläkin otetaan vinkkejä vastaan. Meillä on toiseks nuorin sen verta pieni, että kunnon kärryttelylenkit eivät onnistu päiväaikaan.

No mä olun sitten sitä tyyppiä joka kerää raskausaikana massaa vaikka muille jakaa!! Nyt kolmannen raskauden jälkeen aloitin jälleen syömään vähähiilarisesti ja kilot putoavat vauhdilla! Toisen raskauden jälkeen olin puolen vuoden päästä kuosissa ja kiloja on joka kerta tullut n.30!! Nyt ajattelin olla jälleen juhannuksena lähtötilanteessa

Alkuperäinen kirjoittaja hö;26049893:
Imettämällähän kilot lähtee.

Itseltäni ei kyllä ole lähtenyt ja lähinnä vituttaakin tuo sanonta, kun on niin typerä. Molempien lasten kohdalla on pitänyt odottaa, että imetys loppuu (11kk ja 10kk) ja aloittaa sen jälkjeen tiukka dietti, että on saanut edes jonkunlaisen aloituksen painonpudotukselle. Muutaman viikon tiukan painonpudotuksen jälkeen sitten loput kilot lisäämällä liikuntaa ja jättämällä kaiken ylimääräisen makean pois.

Minä joka olen kerännyt joka kerta sen 30kg voin sanoa, että kohdallani imetys ei ole vienyt kyllä kiloakaan!! Esikoisen kohdalla luotin siihen ja paskanmarjat!! Läskit lähti tasan siinä vaiheessa kun leikkasin hiilarit minimiin! Lähtöpainoni on joka kerta ollut 60kg pintaan ja vimppa punnitus sairaalasaa n.90. Pituutta minulla on 173cm

Lihosin molemmissa raskauksissa n 25kg. Synnäriltä lähtiessä oli vielä n 10kg jäljellä. Imettämällä, syömällä kotiruokaa ja vaunulenkeillä lähtee. Nyt toisen kanssa en päivällä pääse vaunulenkille esikoisen takia, mutta kun mies tulee töistä ja ollaan syöty lähden vauvan kanssa tunnin lenkille joka päivä. Ennen raskautta 165/55 nyt painoa 58. Kolme kiloa olisi siis vielä pudotettavana.

Yhteistyössä