A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miksi peitellä??:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja miksi peitellä?:No ei kai sitä enää tuossa vaiheessa tarvi peitellä??
mitä tarkoitat?
No sitä vaan, että raskaus on jo noinkin pitkällä, niin miksi sitä pitää vielä peitellä? Mä oon ainakin ollut ylpeä vauvamahastani, silloin kun raskaana olin. Toki keskenmenon vaara on, olen saanut keskenmenon ja kärsitään sekundäärisestä lapsettomuudesta, mutta silti aion olla ylpeä vauvamahasta, jos sellaisen vielä saan.
olet tainnut käsittää ihan väärin minut ja motiivini....mun mielestä raskaus ei todellakaan ole "jo näinkin pitkällä" tässä vaiheessa.
Mua ylpeämpää vauvamasun kantajaa saa etsiä (mitä olen muita kuunnellut kun puhuvat omista mahoistaan) mutta mulle raskaus on vasta ihan alussa ja on kokemusta myös keskenmenoista.
Mua ei kiinnosta antaa uteliaille ihmisille jutun aihetta "sekin sai sitten keskenmenon" vaan mulle keskenmenot on henk koht asioita.
Ja kysymykseesi vastaus: luulen olevani kykenevä itse päättämään ja arvioimaan tarvitseeko minun "enää tässä vaiheessa" peitellä vai ei.
Ihmetyttää aina tuollaiset ihmiset kkun ei kunnioiteta toisten tarpeita vaan mitätöidään ja lytätään ne tuolla tavalla.
JOs sinä et peittele niin älä, mutta jotkut muut voi niin tehdä eikä siihen tarvita välttämättä sinun mielipiteitä.
Vastaisuuden varalle vaan vinkkinä, ettet tee itsestäsi noloa.