Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos on niitä kunnollisia vesivärejä, mitä kolussakin käytetään, niin ota väriä oikein reilusti siveltimeen ja maalaat sillä kämmentä kunnolla. Tulee hyvin väriä.
Luomiväriä käteen ja hiuslakkaa kiinnittämään se paperiin.
Juu ei. Mun luomivärini ovat pyhiä. Niitä ei todellakan tuhlata mihinkään korttihommeleihin!![]()
Vaikka noista melko hyvin pigmenttiä irtoaakin, niin jäisi varmaan silti vähän turhan haaleaksi...mitään räväkkiä värejä kun ei ole tullut ostetuksi![]()
Pentuna sujuvasti liimattiin perunalla ja värjättiin punajuurella. Ne mitään haissu tai mädäntynyt. Sitä paitsi jos käyttää etikkapunajuurta, niin siinähän on jo säilöntäaineet mukana omasta takaa...Älä jumalauta mulle ainakaan lähettele mitään kortteja, jotka on tehty jostain hiton elintarvikkeista!! Mä en todellakaan halua että joku ruokaperäinen kortti alkaa mätänemään ja haisemaan mun korttivarastossa ja pilaa kaikki muutkin kortit. Jitain järkeä tohon touhuun nyt saatana!!
Meikkaatko sinä ajasta toiseen samoilla väreillä? Millä sinä tehostat jos sulla ei ole tummia värejä? Mullakin on tumman harmaa ja tumman ruskea luomivaon tehostamiseen.
No jos sulla kerta jotain vesivärejä löytyy, niin käytä nyt hyvä ihminen niitä!!
Älä jumalauta mulle ainakaan lähettele mitään kortteja, jotka on tehty jostain hiton elintarvikkeista!! Mä en todellakaan halua että joku ruokaperäinen kortti alkaa mätänemään ja haisemaan mun korttivarastossa ja pilaa kaikki muutkin kortit. Jitain järkeä tohon touhuun nyt saatana!!
Tai painat sen taaperon käden vaikka siihen korttiin ja piirrät itse käden reunoja mukaillen sen käden siihen.