Millä viikoilla syntyi esikoinen, entäs sitten seuraava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Mulla eka syntyi rv41+6 ja vielä niin, että lääkäri oli edellisenä päivänä tehnyt "hieman" ronskimman tutkimuksen ja siitä se sitten sai sysäyksen. Nyt on menossa rv37+2 ja mietin, että meneeköhän tämä raskaus yhtä paljon yli, vai tuleeko toinen usein aiemmin.
Ekassa raskaudessa mulla ei ollut mitään vaivoja, mutta nyt on pieniä jomotuksia silloin tällöin, mutta ei kuitenkaan mitään kipeitä supistuksia kuitenkaan, sukkapuikkokipuja on päivittäin ja ne melkein vetää välillä jalat alta. Kohdunkaulaa oli pari päivää sitten jäljellä 1,5-2cm ja kohdunsuu oli pehmeä.

Tässä vaan mietin, että pitäisikö jo alkaa tuota laukkua pakkaamaan valmiiksi ja miten suunnittelee seuraavien parin viikon hommat.

Tätinikin miettii, että uskaltaako ne ilmoittautua eräälle Tallinnan matkalle, jolle heidän olisi tarkoitus lähteä 27.11. vai pitääkö se tänä vuonna jättää väliin.
Jos nimittäin tämäkin raskaus menee sen 2 viikkoa yli, niin lapsi syntyy viimeistään 25.11.

[QUOTE="shihtzu";22297702]Tätinikin miettii, että uskaltaako ne ilmoittautua eräälle Tallinnan matkalle, jolle heidän olisi tarkoitus lähteä 27.11. vai pitääkö se tänä vuonna jättää väliin.
Jos nimittäin tämäkin raskaus menee sen 2 viikkoa yli, niin lapsi syntyy viimeistään 25.11.[/QUOTE]

Mitä tekemistä sun synnytyksellä on tädin Tallinnan-matkan kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja hö;22297802:

Oisko täti lupautunut lapsenvahdiksi että isä pääsee mukana synnytykseen?

Esikoinen rv41+3,ronskeja sisätutkimuksia tehtiin 2viikon ajan.Edistystä tapahtui aina niiden jälkeen.Viimeisimmästä 6h ja vauva syntyi.
Toinen rv40+0,ulkosuu oli alusta asti auki(ihan kait yleistä uudelleensynnyttäjille ),paikat pehmenneet rv36.
Ja jälleen sisätutkimusten jälkeen paikat lähtivät avautumaan,ym edistystä tapahtui.Limaa tuli jokaisen kerran jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja hö;22297802:

No kun mä tulen tarvitsemaan siinä alussa etenkin paljon tätini apua, etenkin jos joudutaan sektioon päätymään, niin vielä enemmän, tätini varmaan silloin joutuu melkein asumaan meillä.

39+1
41+1
41+0
40+3

on mun lapseni syntyneet :) kyllä mä kaikkien odotusaikana olen sopinut menoja, kyläilyjä yms. Saa ne sitten peruttua, jos tarve vaatii. Tylsää sekin olis neljän seinän sisällä istua ja odottaa koska alkaa tapahtumaan ;)

Yhteistyössä