millä viikoilla ultrassa pitäisi jo näkyä alkio??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
olin tänään ultrassa ja ei näkynyt kun raskauspussi jonka sisällä ruskuaispussi. rv 5+4 on nyt menossa. kuuluuko näillä viikoilla näkyä jo alkiokin? ensiviikolla menen uudelleen ultrattavakis 6+4 silloin ja lääkäri sanoi että silloin pitäisi jo näkyä alkiokin. hcg on noussut hyvin ja eilen oli arvo 13850 nouseeko tuulimunassa hcg noin korkealle?

ja ennenkun kukaan ehtii kysyä miksi menin näin aikaisin ultraan. menin siksi koska oli ulkopuolisesta epäily.

Mulla ei esikoisesta näkynyt vielä 6+3 vaikka oli hyvät ultralaitteet ja erittäin kokenut ultraaja. Ja itse olin silloin niin aikaisin koska luulin viikkoja olevan enemmän. Kaksi viikkoa myöhemmin sitten näkyi jo hyvin.

Mulla näkyi tasan 6+5 syke ja vähän yli 3mm kokoinen alkio. Kävin yksityisellä klinikalla, jossa oli erittäin hyvät laitteet.
Ei ole mikään ihme, jos vaikka neuvolan laitteilla ei näy mitään. Yksityisellä uskoisin jo 6+4 näkyvän ihan hyvin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
olin tänään ultrassa ja ei näkynyt kun raskauspussi jonka sisällä ruskuaispussi. rv 5+4 on nyt menossa. kuuluuko näillä viikoilla näkyä jo alkiokin? ensiviikolla menen uudelleen ultrattavakis 6+4 silloin ja lääkäri sanoi että silloin pitäisi jo näkyä alkiokin. hcg on noussut hyvin ja eilen oli arvo 13850 nouseeko tuulimunassa hcg noin korkealle?

ja ennenkun kukaan ehtii kysyä miksi menin näin aikaisin ultraan. menin siksi koska oli ulkopuolisesta epäily.

mä kävin just noilla sun viikoillas verenvuodon takia ultrassa, ja näky kans toi ruskuaispussi. Seuraavassa ultrassa rv6+2 näky jo sikiö ja syke.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli vielä ei edes välttämättä olisi kuulunutkaan mitään näkyä ja raskaus voi ollakkin ihan normaali.

Näin. Itselläni tästä kolmosesta oli kanssa epäillys kohdunulkoisesta (kovat kivut) ja ekassa ultrassa muistaakseni rv 4+6 ei näkynyt edes sitä ruskuaispussia. Munasarjassa näkyi joku muodostelma, mutta ultran mukaan lääkäri ei pystynyt sanomaan, olenko edes raskaan vai en. MInusta oli aika hassua lukee dignoosina, että määrittelemätön raskaus :D Verinäytteita otettiin ja hgc lähti normaalisti nousuun, rv 6+4 näkyi jo syke. Ja hyvin täällä edelleen porskutellaan rv 21+ :)

Mä kävin eilen ultrassa ja verikokeissa. Verikokee mukaan raskaana niinkuin pitikin, mutta ultrassa ei näkynyt mitään. Rv 5+1 eilen siis. Nyt epäilevät kohdunulkoista mutta itsellä varma tunne että ihan normaali raskaus. Kyllä on itkuja aiheuttanut tämä epäselvyys...

Yhteistyössä