Millähän saisi pojan laulamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Tosi tosi harvoin olen päässyt kuulemaan junnun laulavan..viimeksi varmaan 4 vuotta sitten. Laaja musiikki sillä on ollut yläasteella ja musiikinopettajalta tullut palautetta hyvästä lauluäänestä ja musiikinopettaja olisi tuon jäpikän halunnut koulun hevibändiin solistiksi. Mutta eihän junnu \|O

Mulla on nyt täydellinen hiljaisuus asunnossa ja äsken tuolla yläkerrassa junnu alkoi laulaa jotain mulle entuudestaan tuntematonta hevibiisiä. Ja ääni kuin Jyrki69:llä. Laulaisi edes äitinsä iloksi, jos ei muuten =)

Mä voin tarvittaessa lähettää ton meidän esikon teille laulamaan :D .Sille kun laittaa korvalappustereot korville ja musan täysille niin johan kohta raikaa taas.Heiluu kuin heinämies ja hoilottaa.Eikä se edes kuule vaikka huutais selän takana että hieman hiljempaa.

Kiitos vinkeistä, tuo ruuatta jättäminen voisi olla paras keino :D :D Meidän koirakin tekee mitä vaan temppuja makkarapalan saadakseen.

Sähkökitaraa se soittaa ja kavereidensa keskuudessa laulaakin, mutta mikään "virallisempi" esiintyminen ei sille tule laulamisen suhteen kysymykseenkään. Kitaraa se kyllä soittaa muillekin, mutta ei laula.

Niin ja jätkä on nyt 15 v =)

Yhteistyössä