millain hiukset iltapuku juhlaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
mulla melkein olkapäille hiukset ja huomenna meen iltapuku juhlaan.
pitäis hiuksille keksiä jotain. mitä olis tälläisen tumpelon helppo itse laittaa.

ei ole aikaa paljon laittaa. ja en osaa tehä mitän.

mulla on punaiset,vähän latvoissa mustaa. pätkityt hiukset.
tosi sileät ja hieneet.

olisko jollain vinkkiä?

Tupeeraa ja harjaa hiuksia niin,että ne kohoavat kauniisti.Nosta latvat ylöspäin,esim.kihartimella tai suoristusraudalla,käytä vaikka vahaa latvojen muotoiluun.Etuhiukset jakauksen mallisesti vaikka jollain sievällä pinnillä sivulle..Hankala sanoa,kun ei näe sun hiuksia,mutta tämä tuli mieleen..

jooo jos en muuta keksi niin auki silleen että sivussa jakaus.

voi kuule en mä saa mitenkään nättiä kihartimella. olen yrittänyt. ja mulla on ensinnäkin niin kiire aamu ettei oo aikaa kauaa laittaa hiuksia

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
No kiharra sit korkkiruuvix. Iltapukujuhlaan kannattais kyl olla kiinni, voisko joku sun tuttu laittaa ne?

ei kun me lähetään töistä suoraan sinne. mulla puku jo siellä. ja aamusti pitäää viedä lapsetkin hoitoon joten ei saa mennä kauaa tekemiseen

Pikaisia kampauksia varten ois aina hyvä olla joku lisäke kaapissa odottamassa..;)Mutta ei taida auttaa nyt asiaa..Hmm..Onko sulla mitään pantaa tms.Jos sulla löytyy esim.leveänmallinen panta niin hiuksiin tuhdisti tupeerausta,vedät latvat korvan taakse,panta jakauksen päälle erottamaan taka-ja etuhiukset,ja ne etuhiukset siihen sivulle nätisti..Mulla ois kyllä vaikka mitä ideoita,mutta on tässä nyt niin kiire,että pikaisesti selitän..:/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisiko joku työkaverisi töissä laittaa =) Eiköhän joka työpaikalla aina ole joku kampaus-ekspertti :)

mä oon just aloittanut niin en mä tie osaako kukaan ja viittiikö =)
mä kokeilen illalla.
sain äidiltäni lämpörullat lainaan mutta en mä osaa laittaa niitä helposti. ne vaan tippuu ja on hankalat.. pöh

juhlakampaus on aina hiukset kiinni! ja jos on iltapukujuhla, niin silloin juuri tuo juhlakampaus. Silleen saa nätin,kun laittaa tiukan ponnarin ja ison tekokukan siihen koristeeksi. Kiillelakkaa hiuksille ja jopas on nätti, nopea ja helppo.
Kivoja juhlia sulle=)

Yhteistyössä