Millainen äiti/isä olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En minäkään ole ns. leikkivä äiti. Touhuan kyllä lasten kanssa, askartelen, piirtelen ja rakentelen, mutta en varsinaisesti leiki sillä tavalla, kuin he toistensa kanssa leikkivät. Eivätkä muksut odota sitä minulta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;26221771:
Minä olen räiskyvä äiti. Saatan sadatella ja korottaa ääntä, mutta lepyn nopeasti. Rakastan lapsiani, olen leijonaemo. Hellin ja paapon heitä, mutta vaadin käytöstapoja ja sääntöjen noudattamista. Hullutellaan koko perheen kesken. Väsyneenä olen kärttyinen äiti ja aina en jaksa innostua leikkimisestä jne. Fyysistä ja sanallista hellyyttä osoitan paljon. Toivon että kasvatamme vahvoja, itseensä luottavia naisia.
Pahimpien uhmakausien aikaan saatan tuntea hetkellisesti hyvinkin negatiivisia tunteita lapsiani kohtaan, mutta heti kun saan hymyn lapsen kasvoille, tunnen sydäntä pakahduttavaa rakkautta. Olen myös ylpeä siitä että lapsemme uskaltavat näyttää negatiiviset tunteensa meille vanhemmille, he luottavat ja tietävät että heitä rakastetaan aina. Riidat sovitaan aina kunnon haleilla ja pusuilla ja meillä puhutaan paljon kaikesta maan ja taivaan välillä. Parhaat keskustelut syntyvät saunassa ja ruokapöydässä.

Me too. :D

Riippuu mitä tiukkuudella tarkoitetaan. Mutta jos arvioin lasten näkökulmasta asiaa, olen tiukkapipo
, ehkä osin palsta-arvionkin perusteella. Palstalta saan lisäksi varmaan päähäni kukkahatun.

Yhteistyössä