millainen älypuhelin/kosketusnäyttöpuhelin on hyvä ja toimiva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korvesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ollut samsung galaxy s2 nyt 7kk ja hyvä on! Miehellä ja keskimmäisellä lapsella on samsung galaxy xcover. Tuo sopii kovaan käyttöön,mutta ei ole järin nätti. Meidän 8v pilannut niin monta puhelinta,että jos vielä tuon xcoverinkin saa rikki,saa olla ilman puhelinta sit...

Mitä kalliimpi, sitä parempi. Koskee kaikkia merkkejä, siis kestävyyden ja toimivuuden kannalta. Käyttismieltymyksistä en sano mitään, oon niin tottunut androidiin etten vois kuvitella vaihtavani.

Todella, todella monelta tutulta on kyllä nokialaisista (kaikilla siis kalliimmansorttinen Lumia) hajonnut lasi. Toimii siis, vaikka onkin halki, mutta onko sitten sattumaa että omassa tuttavapiirissä on vaan hajoillut noita... Itsellä ollut Samsung G S II ja aika monta kertaa oon sen pudottanut eikä ole hajonnut.

Halvemman hintaluokan puhelimissa (kaikilla merkeillä) se kosketusnäyttö ei ole niin tarkka, herkkä ja terävä kuin kalliimmissa. Miehellä on Galaxy plus ja tuntuu mun sormille aika tuhnulta, oma puhelin kun toimii paljon tarkemmin.

Applea en ostaisi, ihan ylihinnoiteltua kakkaa ja sovelluksiin saa palamaan rahaa ihan kivasti (ja ilman niitä sovellluksia se älypuhelin on ihan turha). Pesoakaan en ole omiin sovelluksiin laittanut :)

Kyllä saa ihme kämmäri olla, jos lumiasta saa näytön rikki! Kato vaikka youtubesta nokia lumia hammer test. :) Mulla ollut nyt kohta vuoden tää 800, ja kohta saan 920:n. Tyytyväinen olen ollut, joten satsasin nyt tuohon vielä hintavampaan, mutta tietenkin vielä parempaan malliin. :)

Yhteistyössä