Millainen ihminen jättää huomioimatta/tykkäämättä/kommentoimatta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
sievän huomionosoituksen fb-sivullaan? Esim. viesti miesystävälle "tykkään sinusta" .. ja mies on kyllä tuon viestin nähnyt. Ei vaan reagoi siihen mitään julkisesti. En tunne hänen ystäviään, rohkea veto minultakin, ja nyt tietysti hävettää mitä ne minusta ajattelevat kun mieskään ei "tykkää". :(

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään;29264840:
sievän huomionosoituksen fb-sivullaan? Esim. viesti miesystävälle "tykkään sinusta" .. ja mies on kyllä tuon viestin nähnyt. Ei vaan reagoi siihen mitään julkisesti. En tunne hänen ystäviään, rohkea veto minultakin, ja nyt tietysti hävettää mitä ne minusta ajattelevat kun mieskään ei "tykkää". :(

Eixe edes peukuttanut että "tykkää" sun "tykkäämisestä"?
Kai se edes tökkäs?

Herranen aika, tollaista jos huomaisin omalla seinälläni, poistaisin heti. Onhan se ollut kohteliasta mieheltä, että on edes jättänyt sen sinne, kun olisi voinut poistaakin. Hitto miten noloa tuollainen... :|

En varmaan osaisi kommentoida mitään...en ole facebookissa mutta kaikki tykkäämiset ja muut tuntuis keinotekoisilta, että mitä järkeä. Ja miksei voi sanoa kahdenkesken suoraan...

Mies, joka ei tykkää ällöistä huomionosoituksista facebookissa. Minäkään, nainen, en niistä tykkää. Exää piti joskus toppuutella, että ei tarvi koko ajan olla kirjottamassa mun seinälle kuinka ihana olen. Sen voi sanoa ihan päin naamaa, tuntuu paljo kivemmalta.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Niin just, tosi ällöö. Jotain rajaa siihen tykkäämiseen prrrkele. Ite pidän ainoastaan vittuilusta ja siitä kun joku haukkuu kusipääksi tai mulkuksi.

Ei tähän maailmaan hempeilemään olla tultu, suo kuokka ja jussi, jumalauta !!!!!!!!!!

Minua todennäköisesti hävettäisi tuollainen, en tosin varmaan kehtaisi sitä poistaakaan. Eri asia kavereiden kesken joku (sisäpiirin) vitsi, mutta tuollaiset julkiset tosissaan tehdyt tunnustukset ovat mielestäni vain todella noloja ja keinotekoisia. Kertoisi mieluummin kasvotusten kahdenkesken.

Mä varmaan poistaisin seinältä jos mies jota vasta tapailen (jos et edes kavereitaan tunne) laittais tuollaisen sinne. Ällöttävää reviirinmerkkausta, jos oisit sen miehelles halunnu sanoo niin oisit sanonu suoraan tai vaikka yksärillä, tuo oli selvästi julkistukseks tarkotettu. Olisit nyt vielä pissinyt nurkkiin reviirisi kun sait fb-seinällä asian kavereilleen julistettua....

no parasta vissiin olisi poistaa se viesti hänen seinältään ja poistaa koko mies elämästään. Minusta se on junttimaista että korottaa itsensä niin ylempään asemaan ettei vaivaudu mitenkään reagoimaan.

Mies, joka ei tykkää ällöistä huomionosoituksista facebookissa. Minäkään, nainen, en niistä tykkää. Exää piti joskus toppuutella, että ei tarvi koko ajan olla kirjottamassa mun seinälle kuinka ihana olen. Sen voi sanoa ihan päin naamaa, tuntuu paljo kivemmalta.

Näimpä.

(ja joskus tuntuu et naiset analysoi liikaa asioita..miehet on vaan usein paljon ykskantasempia eikä analysoi liikaa asioita. Chillaa ap)

ja hox, aloitusviestissä oli vain esimerkkiviesti, minun laittama viesti ei ollut ällö eikä kuolaava eikä edes reviirinmerkkausta, mutta kuitenkin sen suuntainen, että siinä kohdistui mieheen lämpimiä ajatuksia! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään;29264902:
no parasta vissiin olisi poistaa se viesti hänen seinältään ja poistaa koko mies elämästään. Minusta se on junttimaista että korottaa itsensä niin ylempään asemaan ettei vaivaudu mitenkään reagoimaan.

Jos mun mies olisi facessa ja mä lässyttäisin sen seinälle, se ei varmasti kommentoisi millään lailla. Ja silti on todella ihana ja tunteensa näyttävä mies niin kaksin kuin porukassakin. Kaikki ei vaan tykkää tuollaisesta nettilässytyksestä. En mäkään tykkäisi, jotenkin ällöttävää ja teennäistä.

Jos olet noin pikkumainen niin ehkä parempi jatkaa matkaa yksin ja antaa miehen etsiä joku ymmärtävämpi tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään;29264912:
ja hox, aloitusviestissä oli vain esimerkkiviesti, minun laittama viesti ei ollut ällö eikä kuolaava eikä edes reviirinmerkkausta, mutta kuitenkin sen suuntainen, että siinä kohdistui mieheen lämpimiä ajatuksia! :)
Jos ne kohdistui mieheen, miksi piti käyttäytyä kuin teini ja julkistaa ne hänen seinällään? Jos ne kohdistui hänen kavereihinsa (hei kattokaa tää on nyt mun hanipöö!!!!!), miksi miestä ei saisi nolottaa tökerö käytöksesi?

Mutta olen kyllä samaa mieltä, että miehen kannalta voi olla parempi että poistut hänen elämästään, jos oikeasti harkitset eroa fb-tykkäyskäyttäymisen perusteella.

MIKSI laitoit viestin kaikkien nähtäväksi seinälle??? Mikset laittanut tekstaria tai inboxiin??? Kyllä tuosta tulee aika kiusaantunut fiilis kaikille. Hyvin sanottu tuossa yhdessä viestissä tuo julkistaminen ja reviirin merkkaus.

Olemme molemmat osoittaneet huomiota ihan päivittäin myös muillakin tavoin. Tekstiviesteillä, kasvokkain, sähköpostilla, ihan joka tavalla. Ja aina on kaikkiin tullut vastaus.. iloinen ja positiivinen sellainen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään;29264943:
Olemme molemmat osoittaneet huomiota ihan päivittäin myös muillakin tavoin. Tekstiviesteillä, kasvokkain, sähköpostilla, ihan joka tavalla. Ja aina on kaikkiin tullut vastaus.. iloinen ja positiivinen sellainen. :)

No huomaatko jonkun eron noissa? Tekstari, kasvotusten, maili.... Ne on KAHDENKESKISIÄ väyliä ja tuo on teidän kahdenkeskinen asia.

Meneppä torille tms julkiselle aukiolle ja huuda niin kovaa, kuin koskaan kykenet, ja kerro kaikki tunteesi mitä sinulla on miestä kohtaan. Jatka tätä kunnes mies saapuu paikalle (vaikka siinä menisi vuorokausikin) välittämättä siitä, kuinka moni tuntematon huutelusi kuulee. Tuntuuko hyvältä idealta? Vai nololta?

Ymmärrän pointin. Mies siis kokee tuon noloksi. Minä taas luonnonlapsena en eikä kovin moni muu minun ystäväpiirissä omilla fb-sivuillaan, sillä kyllä siellä näkyy paljonkin huomionosoituksia, tykkäyksiä ja tunteiden tunnustuksia enkä koskaan itsekään ole ajatellut että olisi jotenkin noloa. Ei ole käynyt mielessäkään. Tässä tietysti taas oppii sen että jotkut vain on pidättyväisempiä kuin toiset. Eipä tarvitse enää lueskella yhtään minun kirjoitusta, poistin juuri viestin ja poistin koko miehen. Olemme liian erilaisia, pakkohan se on todeta. Minä haluan miehen joka vaikka kosii minua julkisesti eikä semmoinen hävettäisi häntä yhtään!

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään;29264987:
Ymmärrän pointin. Mies siis kokee tuon noloksi. Minä taas luonnonlapsena en eikä kovin moni muu minun ystäväpiirissä omilla fb-sivuillaan, sillä kyllä siellä näkyy paljonkin huomionosoituksia, tykkäyksiä ja tunteiden tunnustuksia enkä koskaan itsekään ole ajatellut että olisi jotenkin noloa. Ei ole käynyt mielessäkään. Tässä tietysti taas oppii sen että jotkut vain on pidättyväisempiä kuin toiset. Eipä tarvitse enää lueskella yhtään minun kirjoitusta, poistin juuri viestin ja poistin koko miehen. Olemme liian erilaisia, pakkohan se on todeta. Minä haluan miehen joka vaikka kosii minua julkisesti eikä semmoinen hävettäisi häntä yhtään!

Hyi, mitä menit tekemään. Kirjoitit teidän olevan hyvissä väleissä ja sitten koko suhde kaatuu, ettet saa omistusmerkitä häntä Facebookissa. Teet viisasti koettaessasi kasvaa vielä ihmisenä. Oletko 15-16 vee? Käytöksesi viittaisi siihen, joten tiedoksi vain ettei sen ikäiset pojat välttämättä ole vielä niin kypsiä muutenkaan parisuhteeseen. Äläkä uskoa kaikkea, mitä elokuvissa tapahtuu.

Pitää valita kumppani niin, että hän on mieluinen. Voin suoltaa oman mieheni seinän tukkoon kaikkea höpöä ja hän kyllä vastailee niihin. En sano, että tämä olisi ollut se tärkein pariutumisperuste, mutta on kiva olla samanmielisen ihmisen kanssa kuin itse on ja niitä tykkäileviä miehiäkin siis on!

• Tykkää
Reactions: Data ja Dottie