Millainen ihminen jättää huomioimatta/tykkäämättä/kommentoimatta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään;29264987:
Ymmärrän pointin. Mies siis kokee tuon noloksi. Minä taas luonnonlapsena en eikä kovin moni muu minun ystäväpiirissä omilla fb-sivuillaan, sillä kyllä siellä näkyy paljonkin huomionosoituksia, tykkäyksiä ja tunteiden tunnustuksia enkä koskaan itsekään ole ajatellut että olisi jotenkin noloa. Ei ole käynyt mielessäkään. Tässä tietysti taas oppii sen että jotkut vain on pidättyväisempiä kuin toiset. Eipä tarvitse enää lueskella yhtään minun kirjoitusta, poistin juuri viestin ja poistin koko miehen. Olemme liian erilaisia, pakkohan se on todeta. Minä haluan miehen joka vaikka kosii minua julkisesti eikä semmoinen hävettäisi häntä yhtään!

Tosi rakkautta! Luonnonlapsena sitten selität miehelle, että juttunne on ohi koska hän ei tykännyt kommentistasi feisbukissa. Nålå.

Tosin, mun mielestä on epäkohteliasta ettei tykkää/kommentoi tuollaiseen henkilökohtaiseen viestiin mitään. Ellei sitten ole joltain tullut vittuilumielessä, silloinhan sen voi poistaa.
Kysäisepä siltä mieheltä että missä teillä meni ristiin, ennen kuin annat potkun perseelle. Jos se vaikka on miettinyt hyvää vastausta tässä, mutta ei ole keksinyt. Tai jotain.