Millainen ikäero teillä on vanhimman ja nuorimman välillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöljä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöljä

Vieras
Meillä yli 4 vuotta.

Minua v*tuttaa taas tänään tuo ikäero, jos meille tulee lisää lapsia, ikäero nyt nuorimman ja tulevan on yli 3 vuotta. V*tuttaa kun muilla on nätti tasarivistö lapsia, ei huomattavaa ikäeroa toisiinsa. :(
Typerä aihe olla kateellinen, mutta tänään ahdistaa kaikki muutkin asiat ja tuo oikein korostui. :kieh:

Meillä tällä hetkellä nuorimman ja vanhimman välillä on reilut 7v. ja kun tää neljäs syntyy, niin ikäeroa on melkein 10v. Meillä on vähän niin kuin kahdessa sarjassa lapset sitten. Ekan ja tokan välillä 2v ja kolmannen ja neljännen välillä 2v.7kk

Vanhimman ja nuorimman välillä 5 vuotta eroa, siinä välissä kyllä myös yksi lapsi.

Mä kyllä uskon, että millä tahansa ikäerolla on sekä hyvät että huonot puolensa.

Kaks lasta ja ikäeroa 7vuotta.
Juu, just viimeks to joku ystävällinen työkaveri taas päivitteli mulle lasten isoa ikäeroa, teki mieli siihen tokasta että ihanks totta? onko iso ikäero, en o tajunnukkaa.
Vituttaa, kun ihmiset ei tunnu tajuuvan, ettei kaikki niitä lapsia saa pienellä ikäerolla vaikka haluis.
Meillä tuntuu lisäävän päivittelyä se, että ovat saman isän lapsia, eli en o ukkoa vaihtanu välis, sit ois vissii ymmärrettävää...

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Juu, just viimeks to joku ystävällinen työkaveri taas päivitteli mulle lasten isoa ikäeroa, teki mieli siihen tokasta että ihanks totta? onko iso ikäero, en o tajunnukkaa.
Vituttaa, kun ihmiset ei tunnu tajuuvan, ettei kaikki niitä lapsia saa pienellä ikäerolla vaikka haluis.
Meillä tuntuu lisäävän päivittelyä se, että ovat saman isän lapsia, eli en o ukkoa vaihtanu välis, sit ois vissii ymmärrettävää...

Oho, kas kummaa ettei kukaan ole mulle tullut päätä aukoon tuosta asiasta. :o Ja meilläkin tosiaan lapsilla sama isä.
V'tutusta lisää se, että olin raskaana tuossa taannoin, ikäeroksi piti tulla n. 2vuotta, mutta raskaus meni kesken.
Vain luoja tietää, tuleeko meille enää lapsia. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:

Oho, kas kummaa ettei kukaan ole mulle tullut päätä aukoon tuosta asiasta. :o Ja meilläkin tosiaan lapsilla sama isä.
V'tutusta lisää se, että olin raskaana tuossa taannoin, ikäeroksi piti tulla n. 2vuotta, mutta raskaus meni kesken.
Vain luoja tietää, tuleeko meille enää lapsia. :/

Osanotto, myös meille piti aikanaan tulla ikäeroa 2v 2kk kakkosen ja kolmosen ikäeroks, mutta samoin meillä, raskaus keskeytyi, eikä todennäköisesti enää tule lapsia, alkaa tulla ikäkin vastaan.
Pitää olla tyytyväinen että on edes kaksi, mutta kun kolmea on toivonut niin aina ei tahdo osaansa tyytyä:)