Millainen joulukalenteri lapsillanne on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "muori"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"muori"

Vieras
Onko jo ostettu valmiiksi? Meillä on 6-vuotiaalla tytöllä Prinsessa-kalenteri, jossa jotain 5 yllätystä (koruja yms) ja loput suklaata. 3-vuotiaalla pojalla vastaava Autot-kalenteri. Itse valitsivat. Lisäksi yhteisenä kirjakerhosta tullut Mauri Kunnaksen kuvakalenteri.

Mars-kalenterit valitsivat kaikki kolme. Rajaksi laitoin kalenterille 5e. Noi makso muistaakseni 3,90/kpl. Meillä oli yhtenä vuonna nuo kalenterit mitkä ap mainitsi, kun saivat joltain lahjaksi ne ja huhhu mitä krääsää ja maksaa 20e kipale. :D

12v valitsi itselleen Kinderin suklaakalenterin
10v otti Littlest Pet Shop - kelenterin
6v otti Lego - kalenterin

teini ei halunnut, mutta ostan sille silti jonkun suklaakalenterin :)

yleensä emme osta näin kalliita mutta nyt halusin hemmotella :)

2,5v sai suklaakalenterin,partiolaistenkalenterin ja mummo ja pappa tekee vielä sellaisen joululahjakalenterin (ainoa lapsi suvussa,siksi paljon kalentereja) ja keskisuomalaisen kuvakalenterin annan myös revittäväksi:)

[QUOTE="vieras";25077726]Mars-kalenterit valitsivat kaikki kolme. Rajaksi laitoin kalenterille 5e. Noi makso muistaakseni 3,90/kpl. Meillä oli yhtenä vuonna nuo kalenterit mitkä ap mainitsi, kun saivat joltain lahjaksi ne ja huhhu mitä krääsää ja maksaa 20e kipale. :D[/QUOTE]

Tavallisesti lapsilla on ollut Kinder-kalenterit, mutta nyt halusivat nuo. Eiköhän lapset kuitenkin tykkää vaikka aikuisista olisivatkin huonoja.

Mies oli ostanut kinder-kalenterit, perinteisesti meillä muksuilla nämä tavarakalenterit (tytöillä jo 8 vuotta palvelleet), pojalle tein pari vuotta sitten, mutta annooin eteenpäin ja tein tänävuonna uuden, yhden ison joulusukan.
Mun äidiltä saattaa tulla tämmöiset halvat suklaakalenterit.

Sampo pankista tuli tuommoinen joulutetvehdys isommalle lapselle, siinä on askarreltava kalenteri johon sitten pitää keksiä jotain täytettä, jotain ideoita tässä jo onkin. Kestokalenterin saimme viime jouluna, pikkuveli saa sitten nyt käyttää sitä.

11v pojalla on kinderkalenteri
7v pojalla lego citykalenteri
5v tytöllä my little ponykalenteri
Miehellä mars suklaasellainen...
pikkuvauvelilla on partiolaisten kuvakalenteri

Ja mulle tulee kinderkalenteri tietysti =)

Yhteistyössä