Näin kerran kaverin luona itse tehdyn kortin. Siinä oli ruskea kartonki pohjalla ja beigen värinen revitty palanen päälle liimattuna ja siihen ruskealla kirjoitettu pipari-taikinan ohje. Oli tosi kiva, yksinkertainen, kaunis ja itse tehty. Tuohon vois lisätä kuvan lapsista leipomassa pipareita, tai jos lapsen kanssa askartelee, niin lapsen kirjoittamana se pipari-ohje.
Mulla on jäänyt just ehkä ne kuvalliset. Musta jollakin tavalla ikävin joulukortti tuli naapurilta niiden tyttö 3v alasti vain tonttulakki päässä, ei tuonut joulumieltä :-/
Kaverilta sain. Oli printannut ihanan goottimaisen tonttukuvan, oikein värikkään kuitenkin. Siitä askarrellut kortin. Se oli niin upee että kaivan sen edelleen joka joulu esille
Eläkeläispariskunta lähetti valokuvan, jossa he istuivat mökin portailla talvella höyryävät kahvimotit kourassa. Se oli hieno kortti. Vallaton ja hauska ja siinä oli loistava tunnelma.
Mun serkun vaimon tekemiä joulukortteja oottelen joka vuos innolla. Taiteellinen tyyppi ja kortit on jotain käsittämättömän hienoja. :xmas: Mä en tykkää sellasista korteista jotka on tehty lapsia esittävistä valokuvista, jotenkin niin blääh!