Millainen kännykkä alakoululaisellasi on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä kaipaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkkejä kaipaan

Vieras
Lapsi aloittaa ensimmäisen luokan ja olisi aika hankkia kännykkä.

Ei vain ole hajuakaan millainen olisi hyvä, kätevä ja toimiva ekaluokkalaisella?

Onko lapsenne koulussa millainen politiikka kännyköiden suhteen?

Millaisia kännyköitä teidän koululaisilta (pieniltä) löytyy? Oletteko tyytyväisiä? Tai jos olette ostamassa millaisen ja miksi?

Olen kaikista vastauksista kiitollinen!

Halpa nokialainen, kun niitä hukkuu yllättävän paljon ja nokialaisen käytössä osaa jokainen opastaa plus latureita on kaikilla jos oma hukkuu. Saldoraja, ettei hölpötä saati osta limuja tms. ihan älyttömyyksiin. Koulussa kännyt äänettömällä tai kiinni.

Meillä oli ekaluokkalaisella Nokian perusmallinen läppäpuhelin. Halpa ja helppo =)
Nyt kolmannelle menossa syksyllä ja osti säästämillään rahoilla kosketusnäyttöpuhelimen.
Koulussa saa olla puhelin repussa, äänettömällä.

Minä ostin halvimman Nokian, mitä löytyi siitä liikkeestä, missä kävin.
Kännykästä on käsketty pitää hyvä huoli (ja kaikkee muuta kyllä on hukannut,mutta kännykkä on tallessa...), mutta kalliista kännykästä ainaki mulla ois huoli, että häviäis.

Ja eikä se mikään huono puhelin ole, ostin itellekin samanlaisen.
En nyt kyllä muista tarkempaa merkkiä, ja laiskana en jaksa lähteä hakemaan...

images

saa harjoitella ensin tällä nokoa 6060.

Vielä jatkaisin kyselyä, että mikä teidän mielestänne sitten on halpa ja mikä liian kallis? Mitä lastenne kännykät ovat maksaneet?

Kiitos tähän menenssä vastanneille.

[QUOTE="vieras";23941357]
images

saa harjoitella ensin tällä nokoa 6060.[/QUOTE]

Mulla on itsellä tämä :D

Ja poika sai ekaluokan päätteeksi hyvästä todistuksesta kännykän, joku nokian peruspuhelin, olikohan 39 euroa. Hyvin on pitänyt huolta ja känny toimii vielä hyvin. Saldoraja tietty, mutta eipä tuo ole koskaan likimainkaan mennyt.

Itse en henk. koht. ymmärrä pienillä (alakoululaisilla) mitään kosketusnäyttö puhelimia yms. Mun mielestä puhelin ei ole lelu.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä kaipaan;23941364:
Vielä jatkaisin kyselyä, että mikä teidän mielestänne sitten on halpa ja mikä liian kallis? Mitä lastenne kännykät ovat maksaneet?

Kiitos tähän menenssä vastanneille.

Ensin halvin mahdollinen.

Kiitos vastauksista.

Ajattelin, että alle 130 euron, mielellään noin sadan euron puhelin ostetaan, mutta sehän tuntuu kalliilta muiden budjeteihin verrattuna.

Puhelin on kyllä ihan välttämätön, että lapsi saa aamulla ja iltapäivällä soitettua, jos tulee jokin hätä.