Millainen lahja miehelle vuosipäivänä?

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
sörhis, minkä ikänen olet?

Mitä se tähän kuuluu?

No kerro nyt äläkä mussuta?

Edelleenkään se ei kuulu tähän ketjuun millään tavalla.

No sittenpä on turha oottaa vastauksiakaan. Taidat olla apukoululainen.

Alkuperäinen kirjoittaja pms:
Alkuperäinen kirjoittaja Joopa:
Jumalavita, että ootte tylsiä.

kännissä vai miksi kaivat verta nenästäsi?

:laugh: :laugh: :laugh: Miten niin kaivan verta nenästäni?

kun haukut palstalaiset tylsiksi. Taidat olla taas ärhäkällä tuulella? PMS?

Mä en oikeasti suostu uskomaan, että noin harva ostaa miehilleen lahjoja.

Millaisilla lahjoilla ootte muistaneet miestänne kihla-, vihki- tai vuosipäivänä?

kihlapäivinä ei muistella ku se on pari päivää ennen Joulua. Viime vuonna ostin miehelle 5. hääpäivänä puukon:

erapuukko145_big.jpg

Ihan ekana hääpäivänä ostin Kalevalakorun Väinö-rannelaattaketjun johon kaiverrutin hääpäivän. Vuosipäivinä jotain pientä kivaa. Tänä vuonna tuleekin 10 vuotta täyteen ja jotain kivaa pitäisi keksiä.

Ei oikeastaan tee edes mieli kertoa tollaiselle äkäpussille! Ostan joka vuosi vuosipäivälahjan ja kaikkia muitakin lahjoja, mutta ne jääköön salaisuuksiksi...

Moi...olen itse mies...ja voin sanoa että miehellä on aika yksinkertainen maku...
katso vaikka lahjaideat täälltä http://www.hauskatlahjat.com/lahja-miehelle/

Miesten asusteet ovat aina loistava valinta, etenkin jos siihen lisää ravintolaillallisen mukaan. Lahjoja olen saanut useita, mutta ehdottomasti parhaat asusteet olen saanut täältä. Tiedän, ettei rahaa kulu lahjaan suuria määriä, mutta lahjan laatu on silti ollut aina huippuluokkaa.

Suosittelen lämpimästi samaa tai vastaavaa kauppaa miehen lahjaideoita miettiessä. Näin ei tarvitse satoja euroja polttaa lahjaan, josta et ole varma tykkääkö miehesi siitä vai ei.

Yhteistyössä