millainen miehesi on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitiikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitiikuinen

Vieras
hemmotteeleeko usein-miten?
paljonko tekee töitä?
luistaako seksi?
puhutteko kahden paljon?
vietättekö kaksin aikaa?lomailette?

ja lasten iät?oletko töissä?

itse olen neljän lapsen kotiäiti ja mies AINA töissä.mei ei olla lomailtu kaksin koskaan....joskus hemmottelee laittamalla ruokaa/maksamalla laskuni/...koskaan ei ole aikaa tai jaksa keskustella kaksin....mietin vaan onko tää normaalia pikkulapsi perhe elämää?

hemmotteeleeko usein-miten? *ei
paljonko tekee töitä? *normi työpäivä,välillä ylityökausia
luistaako seksi? *kyllä
puhutteko kahden paljon? *paljon? ei...
vietättekö kaksin aikaa?lomailette? *ei,aina lapset mukana

hemmotteeleeko usein-miten? *ei usein, mutta aina silloin tällöin. Ostaa kukkia, suklaata tai akkainlehtiä.*
paljonko tekee töitä? *työaikoina sikana, ei ylitöitä*
luistaako seksi? *luistaa joskus, mutta ei ole mitään huippua*
puhutteko kahden paljon? *puhutaan, ja riidellään*
vietättekö kaksin aikaa?lomailette? *kaksistaan valitettavan vähän. Aina on jompi kumpi lapsista mukana. Eivät ole pikkulapsia kumpikaan*

Alkuperäinen kirjoittaja äitiikuinen:
hemmotteeleeko usein-miten? joo..antamalla omaa aikaa,rakkautta/hellyyttä,tuomalla pieniä lahjoja/kukkia jne
paljonko tekee töitä?osa aikasena(pitseriassa)
luistaako seksi? :whistle: B) tiätty
puhutteko kahden paljon? puhutaan ja paljonkin..arki ja tosi asioista..mutta myös hempeitä höpö höpöjäkin
vietättekö kaksin aikaa?lomailette? satunnaisesti käydään kahvilla tai muualla kaksistaan..tai sitten illalla vietetään yhdessä.

ja lasten iät?oletko töissä? poika 6v..en ole töissä ennenkuin poika menee kouluun

Riippuu mikä on hemmottelua, tekee joskus ruokaa kyllä ja hellii :heart:
paljonko tekee töitä?
Aika paljon, pelkästään hänen tulot riittäisivat elättämään meidät
luistaako seksi?
Jep :D
puhutteko kahden paljon?
Lähes päivittäin jotain syvällistä tulee puhuttua
Aikaa vietetään, mutta lomat menee perheenä
lasten iät?
6v tyttö
oletko töissä?
vielä 8 päivää :D

hemmotteleeko usein-miten? - kokkaa herkkuruokiani, hieroo joskus jalkojani, usein kyllä pyynnöstä. Tekee extraylläreitä synttäripäivinä ja jouluna. Makkarissakin jaksaa vielä hemmotella 9 vuoden jälkeenkin.
paljonko tekee töitä? - kotona tekee töitä, työmatkalla toisessa kaupungissa n 4-5 päivää/kk

luistaako seksi? - luistaahan se, tosin nämä superkesähelteet pikemminkin puuduttaa kuin piristää meidän seksielämää. Me pupuillaan aina enemmän kun on vähän viileämpää...niin ja tämä raskauskin on vähentänyt pupuilua...

puhutteko kahden paljon? - yleensä kyllä...tosin tulee kausia jolloin vähemmän
vietättekö kaksin aikaa?lomailette? - yritetään löytää kahdenkeskistä aikaa näin kesällä, jolloin miehen lapset meillä lähes koko kesän. Muulloin se onkin helpompaa kun lapset osan aikaa äidin luona.

ja lasten iät? Lapset ovat 9 vee ja 15 vee, ja minä siis raskaana rv 18.

oletko töissä?
- Yrittäjiä ollaan molemmat, mies tekee töitä kotona, minä toimistolla.

...mutta kyllä mua mietityttää tuleeko suhteemme muuttumaan paljon sitten kun saadaan tämä yhteinen vauva maailmaan...

Mieheni on huippu.

Hemmottelee, ostaa lahjuksia silloin tällöin, tekee kiltisti kotitöitä, hoitaa lapsia että pääsen lenkille ja kavereiden kanssa ulos välillä.

Töitä tekee 8-16 tai 9-17, joskus harvoin on jotain iltamia työkavereiden kanssa. Ylitöitä ei tee juuri koskaan.

Seksi luistaa paremmin kuin hyvin. Joskus useammin, joskus harvemmin.

Puhutaan jos on aihetta. Itse olen sellainen, etten näe syytä jauhaa turhan takia ja vatvoa parisuhdetta, sillähän niitä ongelmia vasta saakin aikaiseksi. Mutta siis jos tarvetta on niin asiat puhutaan, joskus riidellään ja sitten sovitaan.

Varsinaisesti ei lomailla kaksin, mutta vien välillä lapset papalle tai mummulle yöksi ja ollaan kaksin. Joko vaan kotona tai lähdetään johonkin. Joka kesä käydään 2-4 viikkoa Ibizalla koko perhe. Anoppi asuu siellä joten sielläkin päästään kaksinkin tuulettumaan ja mummo hoitaa lapsia.

Lapset 3,5v ja 5kk. Itse en ole nyt töissä, mutta elokuun alusta menen takaisin töihin ja mies pitää viimeiset 4kk vanhempainvapaasta.

hemmotteeleeko usein-miten? antaa mulle omaa aikaa, jos sitä tarvitsen
paljonko tekee töitä? normaalisti, välillä ylitöissä, mutta sitten taas pitempi vapaa
luistaako seksi? normaalisti kyllä, nyt hiukan takertele, kun olen raskaana rv 38+2 ;)
puhutteko kahden paljon? kyllä, kahden keskinen saunatuokio on siihen paras!
vietättekö kaksin aikaa?lomailette? vietämme kaksin aika:käymme motskarilla ajelemassa, leffassa yms. Varsinnaista kahdenkeskista lomaa emme ole viettäneet

ja lasten iät?oletko töissä? esikoinen 1v7kk, kakkonen rv 38+2. Olen äitiyslomalla

hemmotteeleeko usein-miten?tosi harvoin,joskus hieroo niskaa tai tekee ruuan...
paljonko tekee töitä?normi 8tuntisen päivän
luistaako seksi?luistaa ja hyvin :)
puhutteko kahden paljon?ihan riittävästi,tosin minä oon se joka enemmän höpöttää :)
vietättekö kaksin aikaa?lomailette?illat vietetään kaksin,esim.elokuvaa katsellen.viimeksi on lomailtu 3vuotta sitten...

ensimmäinen lapsi syntyy alkusyksyllä ja
olen töissä(viel jonku aikaa)

vaihtelevasti, parasta on kun saan omaa aikaa ja auttaa siivouksessa ym...

paljonko tekee töitä?
7-15.30 eli normaali päivän

luistaako seksi?
paranee koko aika, 9v oltu yhdessä vaikka haluaisin useemmin

puhutteko kahden paljon?
ei ikävä kyllä mies on tuppisuu

n. kerran kuussa ainakin syömässä tai kaupassa ja tytöt on aika useesti jommassa kummassa mummulassa yökylässä niin se on oikein laatuaikaa ja lomaillaan kun tytöt on viikon mökillä niin ihan kaksin lomaillaan

ja lasten iät?oletko töissä? 3,5v kaksoset ja olen pph eli tavallaan kotona

hemmotteeleeko usein-miten? Juu...lähinnä ny passailee mua...
paljonko tekee töitä?Päivätyön lisäksi hoitaa kotona ulkohommat, ruuanlaiton ja imuroinnin noin pääsääntöisesti.
luistaako seksi? Juup.
puhutteko kahden paljon?Vaihtelee melko paljon.On päiviä jolloin ei ehditä paljon puhelemaan, kun ukko on iltavukissa, mutta muuten...Joo.
vietättekö kaksin aikaa?lomailette?Säännöllisesti kyllä.

ja lasten iät?oletko töissä?7 vee.Töissä olemme molemmat.

itse olen neljän lapsen kotiäiti ja mies AINA töissä.mei ei olla lomailtu kaksin koskaan....joskus hemmottelee laittamalla ruokaa/maksamalla laskuni/...koskaan ei ole aikaa tai jaksa keskustella kaksin....mietin vaan onko tää normaalia pikkulapsi perhe elämää?

millainen miehesi on? KARVAINEN
hemmotteeleeko usein-miten? EIPÄ JUURI MITENKÄÄN
paljonko tekee töitä? TEKEE, MYÖS VAPAALLA
luistaako seksi? NYT EI KUN MUA EI KIINNOSTA
puhutteko kahden paljon? EIPÄ JUURI
vietättekö kaksin aikaa?lomailette? EI OIKEASTAAN

ja lasten iät?oletko töissä? LAPSI REILU 3 V JA RV 36+2

paljonko tekee töitä?
luistaako seksi?
puhutteko kahden paljon?

itse olen neljän lapsen kotiäiti ja mies AINA töissä.mei ei olla lomailtu kaksin koskaan....joskus hemmottelee laittamalla ruokaa/maksamalla laskuni/...koskaan ei ole aikaa tai jaksa keskustella kaksin....mietin vaan onko tää normaalia pikkulapsi perhe elämää?[/qu

Mikä on hemmottelua. Mulle se on ainakin sitä, että arjessa mies huomioi, ja kantaa vastuunsa. Jaksaa olla kiinnostunut=välittää aidosti.

Töissä tekee pirusti töitä, samaten kotona.

Tämän voisi käsittää kahdella tavalla. Luistaa jos on luistaakseen, ja jos ei luista niin luistatetaan.

Puhutaanhan me tosi paljon.

Vietämme aikaa kaksin, mutta emme paljoa lomaile.

Lapset ovat alaikäisiä, ja en ole töissä.

hemmotteeleeko usein-miten? Välillä, tuo jotain kivaa tai hellii muuten
paljonko tekee töitä? Tekee, 12-15 tuntia päivässä
luistaako seksi? Erittäin hyvin
puhutteko kahden paljon? Juu, joka päivä
vietättekö kaksin aikaa?lomailette? EI lomailla, iltaisin kun poika nukkuu on yhteinen aika

ja lasten iät?oletko töissä? poika 9.5 kk ja ite oon kotona

hemmotteeleeko usein-miten?Hieroo välillä. Siivoaa taloa. Herää viikonloppuisin lasten kanssa välillä,antaa mun nukkua.

paljonko tekee töitä?Normi päivä.7.15-15.15. joskus ylitöitä. Plus on koko talomme rempannut. juuri rakentaa ylös kahta huonetta

luistaako seksi?Jep

puhutteko kahden paljon?Puhutaan. Puhumme aika paljonyhessä. Joksus saattaa huomata etti oo puhuttu paljoa jos ollaan oltu liikkeellä koko päivä. Ollaan parhaita kaveruksia.

vietättekö kaksin aikaa?lomailette?Iltaisin kun lapset nukkuu katotaan telkkua. Käydään noin parin kk välein jossain kaveriporkalla. Harvoin kahestaan lähetään. Joskus laivalla kahestaan.

ja lasten iät?oletko töissä?lapset pian 2v ja 5v. Kotona oon. tarkoitus ens vuoden alusta töihin

En tiiä tuosta hemmottelusta...............mutta varmaan joskus....hieroo selkää, jalkoja, toteutta mun unelmia. Töitä tekee 8 tuntia pvässä viitenä päivänä viikossa. Seksi ihanaa ja sitä saa aina kun haluaa ;). Puhutaan aika paljon, tosi ei hirveesti syvällisiä, mie tahtosin kyl. Ei vietetä kahdestaan muuta aikaa, kun illalla lasten mentyä nukkumaan. Nyt pari kertaa käyty Helsingissä kahdestaan, kun muutettu paikkakuntaa lähelle isovanhempia. Haaveillaan pitemmästä lomasta, mutta nyt ei vielä raaski olla lapsista montaa päivää erossa. Näinköhän ois..... jos tilaisuus tulis esim. lähtee etelään kahdestaan!!!;)
Lapset poika 3,5.v. ja typy syyskuussa täyttää 2.v. Itse tällä hetkellä opiskelijana, paitsi nyt oon kesälomalla!!! Ihanaa!!!

Kukkia tuo merkkipäivinä ja hieroo kun on joku paikka kipeä tai vaikkei ookkaan kipee.
Ihan normi päivää on tehny töissä.Välillä on työttömänä.
Seksi osastolla kuiva kausi-johtuu myös noista kahdesta elävästä E-pilleristä.
Puhuu asioistaan ja tunteistaan avoimemmin kuin minä.Opettanut on muakin avautumaan,kun mun lapsuudessa ei puhuttu eikä pussattu.
Lomailtu ei oo kaksin koskaan ja harvoin ollaan muutenkaan kaksin.
Lapset 7 ja 4, osa-aika töissä kumpikin.

-hemmottelee tuomalla kukkia ja suklaata :D siivoamalla kotona :D
paljonko tekee töitä?
yövuoroa pelkästään, viikko töitä, viikko vapaalla =)
luistaako seksi?
juuh :D
puhutteko kahden paljon?
-puhutaan, ihan joka päivä!! se on tosi tärkeää!!! siksi meillä lapset menee ajoissa nukkumaan ja herätään sitten aamulla aikoinaan =)
-juu, aina kuin mahdollista, pari kolme kertaa vuodessa vähintään yön tai parin reissu, kaupunkilomalle kotimaassa, kylpylään, risteilylle..

tytöt 6vee ja 2vee ja olen ollut talven jo töissä, mut nyt kesän olen kotona =)

kyllä,ostaa kukkia,karkkia,hieroo hartioita,laittaa ruokaa,hoitaa lapsia
paljonko tekee töitä?
viikkot reissussa,viikonloput kotona
luistaako seksi?
KYLLÄ!!
puhutteko kahden paljon?
kyllä ja sen huomaa puhelinlaskuistakin
joskus n.kerran kuussa,perheen kanssa lomailemme yhdessä

2v ja 10v kyllä olen töissä

paljonko tekee töitä?
luistaako seksi?
puhutteko kahden paljon?

silloin tällöin muistaa tekee kahta työtä,aamuisin 7.30-14.00 ja iltasin 18.00-20.30 seksi luistaa.. puhutaan kahden asiaa ja asian vierestä, harvemmin vietetään aikaa kaksin,ei olla lomailtu tyttö 7 v ja olen kokoaikatöissä ollut 5 vuotta

hemmotteeleeko usein-miten? Useamminkin sais hemmotella... hemmottelee ostamalla mulle suklaata ja jalkahieronnalla (tosin hieroo ajatuksissaan kun katsoo tv:tä)
paljonko tekee töitä? Kotona tekee kotihommia ihan kiitettävästi, töitä tekee silloin kun niitä on tarjolla
luistaako seksi?todellakin!:p
puhutteko kahden paljon?kyllä
vietättekö kaksin aikaa?lomailette? Nykyään tulee harvoin vietettyä aikaa kaksin, kun vauva on 5.5kk (3h vietetty aikaa ilman vauvaa). Kesäisin käydään kahdestaan festareilla ja talvisin laskettelemassa.

9 vuotias ja 5.5kk ikäiset lapset. Tällä hetkellä äitiyslomalla vakkaripaikasta.

Välillä hemmottelee liikaa, välillä ei yhtään. riippuu jaksamisesta ja parisuhteen tilanteesta. molemmat raskaassa päivätyössä. lapsia kolme, kaikki alle 3v. lomailuun ei kauheasti rahaa eikä aikaa mutta pieniä yhteisiä hetkiä koitetaan järjestää. useimmiten lapsen piikaa vaikea saada niin toinen lähtee virkistäytymään kavereiden kanssa ja yhteinen aika jää. olemme molemmat puheliaita joten juttua riittää. toisinaan on kyllä hiljaisempia päiviä jos kiire arjen keskellä. ruokaa laitamme toisillemme, kuuluu normaaliin huomioitiin. itse olen sellainen että kiitän vaikka veisi roskat koska tykkään ettei pidetä toista itsestään selvyytenä. arki kuluu myötä ja vastamäessä mutta aina rakkaudessa. seksi välillä taka-alalla mutta koskaan emme koe sen silloin vaivaavan toista. kuuluu parisuhteeseen. sitten kun sujuu niin mahtavaa. itse olen sellainen että jos joku homma tekemättä tai lasku viivästynyt niin en pysty rentoutumaan 100% mutta tätä en ole maininnut miehelleni.. olen tyytyväinen mieheeni.

Ei niin paljon kuin tahtoisin varsinkaan nyt kun rakennus vie niin paljo aikaa... Joskus kuitenki hieroo, ottaa kunnon halaukseen ja pusittelee, semmosta.. :)

paljonko tekee töitä?
päivät ja illat. 7-15.30 ja illalla omalla rakennuksella

luistaako seksi?
juu mikä ettei, aikaa vaan sais olla pikkasen enempi..

puhutteko kahden paljon?
paljon..? ei. ollaan vähäsanaisia mutta kaikki kyllä tarpeellinen ja tarpeetonkin kyllä selvitetään toisillemme. puhutaan jos tekee mieli puhua, jos ei ole mitään sanottavaa, ei puhuta :D

rakennuksella menee aikaa, paljon

Ei oo lapsia valitettavasti. Vielä.

Yhteistyössä